Autor: Kuba Świtaj
Sprawnie działająca infrastruktura informatyczna jest kluczowym czynnikiem zapewniającym jakość i ciągłość procesów biznesowych w hotelu. Nieustanny rozwój technologii wymusza na inwestorach i właścicielach obiektów podjęcie bardzo konkretnych działań zmierzających do tego, aby stosowane systemy były wydajne, działały szybko i niezawodnie, a przede wszystkim były bezpieczne.
Inwestycje w rozwiązania mobilne, aby lepiej wyposażyć personel, zwiększyć wydajność operacyjną i usprawnić obsługę klienta stały się nowym trendem zakupowym w branży hotelarskiej. Po inwestycjach w kompleksowe rozwiązania z dziedziny automatyki (sterowanie urządzeniami, kontrola dostępu) zintegrowanej z odpowiednim oprogramowaniem do zarządzania funkcjami hotelowymi, posiadanie bezpiecznych rozwiązań mobilnych staje się niezbędnym wymogiem. A bezpieczeństwo systemów − kluczowym kryterium zakupowym.
Goście uwielbiają mobilność
Managerowie istniejących obiektów wiedzą, że klienci korzystający z usług hotelarskich oczekują jednego: chcą mieć szybki dostęp do sieci internetowej w swoich pokojach, w restauracji, salach konferencyjnych i w innych miejscach jak lobby czy strefy rekreacyjne. Uwielbiają mobilność, jaką dają im notebooki, smartphony czy obecnie tablety. Umożliwiają one pracę bez ograniczeń niemal w każdym miejscu. Sieci Wi-Fi nie są już dziś traktowane jako luksus, ale jako konieczność. Satysfakcja gości, mobilny personel oraz zwiększanie wydajności operacyjnej – to główne korzyści, jakie płyną z dobrze zaprojektowanej i zbudowanej infrastruktury informatycznej. Ale żeby je osiągnąć podstawą każdego rozwiązania musi być ochrona, zarówno komunikacji sieciowej gościa, jak i hotelowej sieci lokalnej. Kolejnym elementem są urządzenia dostępowe sieci bezprzewodowej, które aby umożliwić wygodny i bezpieczny dostęp do sieci muszą być przede wszystkim odpowiednio rozmieszczone oraz skonfigu
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Co do tego bezpieczeństwa to polecam jeszcze poczytać – http://www.rioinczestochowa.pl/bhp-w-firmie/ocena-ryzyka-zawodowego-czym-jest-i-kiedy-nalezy-ja-wykonywac/wlje_ifql
Czasami zmiana nie musi oznaczać niczego złego. Pamiętajcie o tym.