Autor: Piotr Stawiński
Koniec recesji w branży hotelarskiej skłonił globalne sieci do inwestycji w swoje najbardziej luksusowe marki: Ritz-Carlton, Waldorf-Astoria, JW Marriott, Bulgari, Conrad. Rozwijają się hotelarskie marki luksusowe, rozwijają się też nowatorskie marki ekonomiczne, które są odpowiedzią na zapotrzebowanie nowej generacji młodych turystów wychowanych już w świecie zaawansowanych technologii.
RITZ-CARLTON
Sieć The Ritz-Carlton Hotel Company zapowiedziała zwiększenie liczby swoich obiektów do ponad 100 w 2016 roku. Obecnie działa ich 76. – Chcemy być najlepszą i największą lifestylowa marką luksusową w branży hotelarskiej na świecie, a nasz rozwój nastawiony będzie szczególnie na Azję i Bliski Wschód – powiedział Herve Humler, prezes Ritz-Carlton Hotel Company, spółki należącej do Marriott International. Tylko w tym roku otwarto już trzy hotele Ritz-Carlton: najwyżej ulokowany hotel na świecie w Hong Kongu oraz w Dubaju i Toronto. Do końca tego roku otwarte mają być kolejne w Rijadzie i Abu Dhabi oraz obiekty przedłużonego pobytu Ritz-Carlton Residences w Singapurze i Toronto. W 2012 roku przewidziano otwarcie obiektów m.in. w chińskim Chengu, izraelskim Herziliya oraz Chicago i Montrealu, a w 2013 na Arubie, w Puerto Rico, Wietnamie, Panamie, Egipcie i w Nowym Jorku. W kolejnych latach hotele i apart-hotele Ritz-Carlton pojawią się m.in. na Bali, w Tajlandii, Malezji, Chinach, Japonii, Egipcie, Maroku, Meksyku. Na razie nie planowane są większe inwestycje w Europie, gdzie funkcjonuje 10 hoteli Ritz-Carlton m.in. w Londynie, Barcelonie, Madrycie, na Teneryfie, w Berlinie, Moskwie i Istambule.
BULGARI
Trzeci hotel Bulgari, innej luksusowej marki należącej do Marriott International, otwarty będzie w Londynie i dołączy do dwóch działających już w Mediolanie i na Bali. – Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować współpracę z marką Bulgari – powiedział Herve Humler. – Każdy z tych hoteli należy do najbardziej elitarnych na świecie, przyciągając najwytwor
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
to ja też ogłaszam koniec recesji, co mi tam!
Czy dzięki temu kurs EURO będzie już wkrótce niższy?