Rekomendowani dostawcy, certyfikowane produkty

Komisja Dostawców dla branży HoReCa Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego zakończyła prace nad systemem rekomendacji dla dostawców HoReCa oraz systemem certyfikatów produktów do hoteli. Certyfikacja to program dla firm działających na polskim rynku, które posiadają specjalistyczne produkty dla hoteli. Celem programu jest promocja sprawdzonych w hotelarstwie produktów i rozwiązań, które posiadają wysokie walory jakościowe, mają długą żywotność (trwałość) oraz spełniają normy i przepisy obwiązujące w Polsce i Unii Europejskiej dla danej grupy produktów, w tym normy dotyczące energooszczędności i ekologii.

 

− Obecnie przyjmujemy wnioski firm, które chciałaby otrzymać certyfikat i rekomendację. Wnioski będą rozpatrywane co kwartał, więc już dzisiaj zapraszamy do programu. Jesteśmy przekonani, że to znaczący krok do uporządkowania rynku dostawców dla hoteli − mówi Violetta Hamerska, przewodnicząca Komisji. Celem rekomendacji jest promocja tych dostawców, którzy działają rzetelnie, posiadają jasne kryteria współpracy z nabywcą, a ich działania służą budowaniu dobrych praktyk, również w stosunku do konkurentów. − W hotelarstwie istnieje potrzeba korzystania z bardzo szerokiej gamy produktów. Nawet najlepszy manager nie może się znać na wszystkim i w wielu sytuacjach musi się wspierać opinią fachowców lub kolegów z branży. Izba często otrzymuje zapytania w tematach związanych z wyborem odpowiednich produktów, usług czy dostawców i właśnie dla tego podjęliśmy działania o charakterze rekomendacji. Wszystkie rekomendacje i certyfikaty będą wydawane po wcześniejszej ocenie przez fachowców z danej dziedziny i przez hotelarzy − tłumaczy Aleksander Pietyra, Prezes IGHP. Kolejne tematy, którymi zajmie się Komisja, to ekologia na rynku hotelarskim.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *