Certyfikacją 23 hoteli i obiektów hotelowych, które uzyskały najwyższą ocenę w audycie jakości obsługi gościa zakończyła się pierwsza tura programu Złoty Standard w Obsłudze Klienta.
W programie, mającym na celu doskonalenie procesu obsługi gościa, udział wzięło 45 obiektów spełniających kryteria sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Z tej grupy wymagania związane z uzyskaniem certyfikacji dotyczące poziomu jakości obsługi w poszczególnych obszarach działalności, spełniły 23 obiekty. Podmioty te zostaną wyróżnione certyfikatem Złoty Standard i prawem do posługiwania się godłem programu. Obiekty, w których należy wprowadzić niewielkie usprawnienia, tak aby mogły stać się modelowymi w zakresie standardu obsługi, otrzymały promesy uzyskania certyfikacji Złoty Standard w Obsłudze Klienta. Dotychczasowa realizacja programu pokazała, że wśród managerów hoteli występuje znaczące zainteresowanie możliwością podniesienia kwalifikacji personelu. Program Złoty Standard w Obsłudze Klienta – wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk realizowany będzie w trybie ciągłym, jednak tylko do końca 2012 roku i tylko dla pierwszych 250 obiektów udział jest w 100 proc. dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Przedsięwzięcie realizowane jest przez Agencję Rozwoju Lokalnego S.A. z Jaworzna.
Lista obiektów wyróżnionych w I turze programu:
MAŁOPOLSKA
Hotel Łysoń, Inwałd
Hotel Planeta, Brzesko
Hotel 4 Pory Roku, Krynica-Zdrój
Hotel ArtNikifor, Krynica-Zdrój
Modrzewie Park Hotel, Szczawnica,
Ośrodek Usług Hotelarskich Redyk, Ząb
Centrum Hotelowo-Konferencyjne Witek, Modlnica
DOLNY ŚLĄSK
Hotel Azyl, Kąty Wrocławskie
Centrum Dikul Hotel, Wrocław
Pałac Wojanów, Wojanów
Pałac Staniszów, Staniszów
Dwór Elizy, Długopole-Zdrój
ŚLĄSK
Hotel Szafran, Czeladź
Hotel Resort & Vine SPA META, Szczyrk
Centuria Wellness & SPA, Ogrodzieniec
Hotel Fero-Lux, Krzyżowa
Hotel Elbrus, Szczyrk
Hotel Kotarz, Brenna
MAZOWSZE
Manor House (Pałac Odrowążów), Chlewiska
Hotel Boss, Warszawa
WARMIA I MAZURY
Hotel Masovia, Giżycko
PO DKARPACIE
Hotel Iskierka, Mielec
LUBE LSKIE
Villa Bohema, Kazimierz Dolny
W programie, mającym na celu doskonalenie procesu obsługi gościa, udział wzięło 45 obiektów spełniających kryteria sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Z tej grupy wymagania związane z uzyskaniem certyfikacji dotyczące poziomu jakości obsługi w poszczególnych obszarach działalności, spełniły 23 obiekty. Podmioty te zostaną wyróżnione certyfikatem Złoty Standard i prawem do posługiwania się godłem programu. Obiekty, w których należy wprowadzić niewielkie usprawnienia, tak aby mogły stać się modelowymi w zakresie standardu obsługi, otrzymały promesy uzyskania certyfikacji Złoty Standard w Obsłudze Klienta. Dotychczasowa realizacja programu pokazała, że wśród managerów hoteli występuje znaczące zainteresowanie możliwością podniesienia kwalifikacji personelu. Program Złoty Standard w Obsłudze Klienta – wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk realizowany będzie w trybie ciągłym, jednak tylko do końca 2012 roku i tylko dla pierwszych 250 obiektów udział jest w 100 proc. dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Przedsięwzięcie realizowane jest przez Agencję Rozwoju Lokalnego S.A. z Jaworzna.
Lista obiektów wyróżnionych w I turze programu:
MAŁOPOLSKA
Hotel Łysoń, Inwałd
Hotel Planeta, Brzesko
Hotel 4 Pory Roku, Krynica-Zdrój
Hotel ArtNikifor, Krynica-Zdrój
Modrzewie Park Hotel, Szczawnica,
Ośrodek Usług Hotelarskich Redyk, Ząb
Centrum Hotelowo-Konferencyjne Witek, Modlnica
DOLNY ŚLĄSK
Hotel Azyl, Kąty Wrocławskie
Centrum Dikul Hotel, Wrocław
Pałac Wojanów, Wojanów
Pałac Staniszów, Staniszów
Dwór Elizy, Długopole-Zdrój
ŚLĄSK
Hotel Szafran, Czeladź
Hotel Resort & Vine SPA META, Szczyrk
Centuria Wellness & SPA, Ogrodzieniec
Hotel Fero-Lux, Krzyżowa
Hotel Elbrus, Szczyrk
Hotel Kotarz, Brenna
MAZOWSZE
Manor House (Pałac Odrowążów), Chlewiska
Hotel Boss, Warszawa
WARMIA I MAZURY
Hotel Masovia, Giżycko
PO DKARPACIE
Hotel Iskierka, Mielec
LUBE LSKIE
Villa Bohema, Kazimierz Dolny
Dodaj komentarz