Recepcja jako centrum sprzedaży – szkolenie Akademii Hotelarza   AKADEMIA HOTELARZA

10 kwietnia w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne szkolenie w ramach cyklu Akademii Hotelarza, poświęcone praktycznym aspektom zarządzania recepcją hotelową. Spotkanie poprowadziła Dominika Romel, dyrektor generalna Golden Tulip w Gdańsku, dzieląc się doświadczeniem i konkretnymi rozwiązaniami z zakresu organizacji pracy front office.

Recepcja, jako centralny punkt kontaktu z gościem, ma kluczowe znaczenie dla oceny jakości pobytu, ale też dla realizacji celów sprzedażowych obiektu. Dlatego w trakcie szkolenia szczególną uwagę poświęcono m.in. strategiom rekrutacyjnym, efektywnemu wdrażaniu i premiowaniu zespołu recepcji, a także codziennym technikom wspierania sprzedaży poprzez obsługę gościa.

Szkolenie, kierowane do osób zarządzających hotelami, przyciągnęło uczestników z całego kraju i, podobnie jak poprzednie edycje, zostało bardzo wysoko ocenione pod względem przydatności wiedzy i poziomu prowadzenia zajęć.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *