Ponad 100 mln uczestników w programie lojalnościowym ALL Accoru

Accor ogłosił, że do programu lojalnościowego ALL (Accor Live Limitless) dołączyło już ponad 100 milionów uczestników. Jego uczestnicy mają ekskluzywny dostęp do pokoi hotelowych w najlepszych cenach, nagród i usług oraz kompleksowej platformy rezerwacyjnej, która wzbogaca pobyt, a właściciele hoteli zwiększają ruch i generują przychody bezpośrednie. Program obejmuje współpracę z ponad 110 partnerami na świecie.

Od 2019 r. ALL stał się motorem wzrostu i kluczowym elementem strategii biznesowej Accor, zwiększając rozpoznawalność marek, zaangażowanie gości oraz wyniki finansowe grupy i partnerów hotelowych. W ciągu pięciu lat liczba uczestników programu podwoiła się, a tylko w samym 2024 roku do ALL dołączyło 11 mln osób.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy świętować ten kamień milowy i powitać 100-milionowego uczestnika naszego programu lojalnościowego. To osiągnięcie pokazuje skalę i siłę ALL, który wraz z naszym silnikiem rezerwacyjnym stał się istotnym wyróżnikiem dla właścicieli hoteli i gości – podkreśla Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer Accor. – Zaledwie pięć lat po uruchomieniu, ALL udowodnił, że jest skutecznym narzędziem budującym relacje z gośćmi, wspierającym ich lojalność i rozwój całej grupy. Dzięki innowacyjnemu podejściu do programów lojalnościowych, kontynuujemy rozwój, by oferować podróżnym nieograniczone możliwości.

Z przeprowadzonych ankiet wynika, że poziom satysfakcji z programu wynosi 7,8 w 10-stopniowej skali. Wewnętrzne obserwacje pokazują również, że członkowie ALL wydają na pobyty dwukrotnie więcej, a w 2024 roku wartość dokonanych za pośrednictwem aplikacji programu wzrosła o 45 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

ALL wykracza poza standardowe programy nagród, tworząc zintegrowany ekosystem stylu życia, który łączy hotelarstwo, turystykę i rozrywkę oraz wzbogaca doświadczenia z podróży i pobytu. Sieć partnerów tworzy ponad 110 firm z branż turystycznej, finansowej, ubezpieczeniowej czy FMCG zapewniających dodatkowe korzyści, a w 2025 roku planowany jest rozwój sieci o kolejnych 15 partnerów. Dzięki integracji z szerokim portfolio marek z różnych segmentów goście mają dostęp do najlepszych cen i ofert.

ALL aktywnie promuje ekologiczne działania i inicjatywy. W 2023 roku nawiązał współpracę z organizacją Dift, umożliwiając uczestnikom przekazywanie punktów Reward na cele społeczne – przekazano ich łącznie 11 milionów. ALL wdrożył również program „Skip the Clean”, który nagradza punktami lojalnościowymi rezygnację z codziennego sprzątania pokoju. Pozwala to na oszczędność wody, środków chemicznych i wydłużenie żywotności pościeli i ręczników.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *