Grupa Dobry Hotel z medalem na Transform Awards Europe 2025 za rebranding

Grupa Dobry Hotel właściciel marki Destigo Hotels z brązowym medalem nagrody Transform Awards Europe 2025 w kategorii Best Development of a New Brand Within an Existing Brand Portfolio. Konkurencja była niezwykle mocna, gdyż na krótkiej liście nominowanych w tej kategorii były także: Carlsberg Group, Diageo India, Muwin Estate Wines i SLB Onesubsea

Transform Awards Europe to najważniejsze wyróżnienie za projekty rebrandingowe i strategię marki w Europie. Zwycięzców wybrało 47-osobowe jury, w którym zasiedli przedstawiciele największych międzynarodowych firm. Uroczysta gala odbyła się w centrum eventowym The Brewery w Londynie. Destigo Hotels reprezentowały Patrycja Mięczkowska i Marzena Szawarska-Niczko.

W ubiegłym roku Grupa Dobry Hotel wprowadziła na rynek własną markę – Destigo Hotels, tworząc tym samym nowy wizerunek Grupy. - Zdecydowaliśmy się na niezwykle ambitny projekt całościowej zmiany, obejmującej stworzenie nowej marki wraz z komplementarnym systemem identyfikacji wizualnej, odpowiadającej światowym trendom i poziomowi marek globalnych mówi Marzena Szawarska-Niczko, dyrektor marketingu Destigo Hotels. –Zmiany objęły szeroki obszar komunikacji: od nowych logotypów naszych hoteli, przez nowe serwisy internetowe, materiały graficzne, komunikację digital, oznakowanie budynków, aż po zmianę nazwy i identyfikacji naszego programu lojalnościowego, który funkcjonuje pod nazwą Destigo More. Dzięki przeprowadzonej transformacji realizujemy główny cel tej zmiany – budujemy wartość i świadomość marki wśród naszych gości, zarówno polskich, jak i zagranicznych.    

Za koncept kreatywny odpowiadała międzynarodowa agencja strategiczno-brandingowa Dragon Rouge – Warszawa.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *