![](http://img.pws-promedia.pl/assets/hot_2005_01/Hotelarz_01_2005_Page_09_Image_0008.jpg)
Wystawiałosię ponad 750 producentów na rzecz hoteli i gastronomii (dla porównania: największe targi gastronomiczno-hotelarskiew Polsce, warszawskie EuroGastro, przyciągnęły w ubiegłym roku około 250 wystawców). Trendy, któremożna zaobserwować we Włoszech, trudno odnosić wprost do polskiego rynku (w samym Rimini jest blisko 1,2 tys.hoteli, w całej Polsce – jakieś 12 tys.).
![](http://img.pws-promedia.pl/assets/hot_2005_01/Hotelarz_01_2005_Page_09_Image_0005.jpg)
Nowatorstwo we wzornictwie też nie przystaje do naszego gustu narodowego,a ceny większości oferowanych tam produktów – do kieszeni polskiego inwestora.Z istotnych trendów, które z pewnością będą miały znaczący wpływ na nasz rynek, trzeba wymienić następujące:üogromna część wystawców prezentowała produkty i urządzenia związane ze SPA, odnową biologiczną, dbałościąo zdrowie i urodę: baseny, jacuzzi, urządzenia specjalistyczne do basenów, sauny, urządzenia do masażu, urządzeniado łazienek, baterie, armatura, ceramika, olejki, balsamy, zapachy etc.Włosi coraz większą uwagę przywiązujądo ekologicznego żywienia, co często oznacza: włoskiego bądź lokalnego.
Na targach było więc całe mnóstwoproduktów żywnościowych (nie tylko makaronów, serów i win). Wiąże się to też z szybko rosnącą tam modą naagroturystykę üsporo wystawców zaprezentowało boiska sportowe ze sztuczną trawą, korty tenisowe oraz boiskado minigolfa. W Polsce moda na tego typu atrakcje dopiero powstaje.
Dodaj komentarz