JW by JW i olej do AIQ (Whiskey in the Jar)

Autor: Trzymajmy się tego dzbana i aby do wiosny, cheers, MAT

Mimo medialnego hurraoptymizmu w kwestii zeszłorocznych wyników sprzedażowych, na przednówku nie jest lekko. Na szczęście są takie newsy, które rozweselają jak taki: „JW Construction zbuduje JW Marriott Kraków”. A to by się J. Willard w zdziwił, zresztą, współcześnie, Bill też nie dowierza, że jest kraj, gdzie właściciel nie chce Marriotta, a strażak zamyka Prezydenta. Cóż, brak flagowca w aktualnej stolicy, to niech choć namiastka rośnie w starej.

W Warszawie otworzyło się Puro, przy ul. Canaletta, bezpowrotnie niszcząc panoramę Placu Teatralnego. Ironia losu, Bernardo Bellotto (dla przyjaciół Canaletto) przewraca się w grobie. Mniej konfliktowo komponuje się Moxy Wola – miejscówka petarda. To już drugi hotel w grupie, a we wrześniu ‘26 ten sam inwestor otwiera Louvrecombo. Przyrośnie prawie 400 pokoi. A zaraz następne 400 czai się w kolorach Apricota – w Mordorze. Na razie top lines szaleją. Zyski też idą w górę, choć procentowo niekoniecznie.

Przed pandemią 40 proc. GOP było bezpiecznym minimum dla dyrektora. Jak w monopolowym. Wszystko, co poniżej nie miało racji bytu. Teraz spadł do poziomu procentowego Wermutu. A zaraz okaże się, że i licencja na wino wystarczy. Może nawet na piwo (byle nie bezalkoholowe), którego naważyły kolejne rządy. Koszty pracy uda się z czasem opanować, zastępując leniwe peselki AI. Sztuczna inteligencja jest w stanie wykonać mnóstwo zadań lepiej, a już z pewnością szybciej. A kelner na kółkach nie zrobi krzywej miny i nie wyleje gościowi z

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *