Druga edycja Digital Signage Trends zakończona

8 czerwca w Warszawie zakończyła się druga edycja międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends 2011. W imprezie uczestniczyło ponad 250 osób zainteresowanych tematem cyfrowej komunikacji marketingowej. W trakcie dwudniowego forum przeprowadzono debaty tematyczne i wygłoszono około 40 prelekcji. Patronat merytoryczny nad przedsięwzięciem, organizowanym przez agencję 4d media relations, objęło stowarzyszenie branżowe Polish Digital Signage Association.






 

– Konferencja pokazała szeroki wachlarz rozwiązań multimedialnych stosowanych w nowoczesnej komunikacji marketingowej, i to uważam za jej największy sukces. Połączenie formuły wystawienniczej z konferencją wydaje się bardzo trafionym pomysłem, a co więcej, udało się połączyć niemal wszystkie dziedziny wiedzy związane z Digital Signage – komentuje Grzegorz Góralczyk, Szef Działu Digital Signage w SQM. Organizatorzy konstruując agendę konferencji potraktowali temat bardzo szeroko i wyczerpująco. Podczas konferencji przedstawiono wiele studiów przypadków, zarówno polskich jak i zagranicznych. Prelekcje opisujące realizacje systemów DS dotyczyły m.in. wdrożeń w sieciach Empik, Tesco, Lufthansie, salonach BMW, w lokalach gastronomicznych jak Burger King, a także realizacje w galeriach handlowych czy lokalach rozrywkowych. Uczestnicy mogli dowiedzieć się więcej na temat takich nowości jak np.: interaktywne lustra czy kiosk z cyfrowym menu zbierający zamówienia.

 

Podczas konferencji szeroko omówiono również zagadnienia sprzętowe. Obszerne bloki tematyczne dotyczyły nośników, playerów Digital Signage oraz oprogramowania DS. Dużym zainteresowaniem uczestników Digital Signage Trends 2011 cieszył się Content Day, który prowadziła Andrea Le Vot, Manager ds. Marketingu i badań w firmie BlueFox, europejskim liderze w dostarczaniu kontentu dla nośników cyfrowych. Podczas spotkania wymieniono przykłady zastosowania kontentu na ekranach. Komentowano błędy, które popełniono przy tworzeniu zasobów multimedialnych i szczegółowo je analizowano. W trakcie dwóch dni konferencyjnych, równolegle z wykładami odbywały się również targi. W dwóch salach wystawienniczych na pow. ponad 400 mkw. zaprezentowali swoje rozwiązania producenci sprzętu, rozwiązań informatycznych DS oraz podmioty projektujące, wdrażające oraz zarządzające sieciami DS. Wykłady i warsztaty były jednocześnie tłem do wielu rozmów biznesowych, gdyż konferencja przyciągnęła zarówno głównych graczy rynku DS w Polsce, jak i wiele firm i instytucji zainteresowanych tą formą komunikacji z klientem.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *