Sieć Radisson Hotel Group stworzyła wspólne biuro sprzedaży dla dwóch gdańskich hoteli: Radisson Blu i Radisson Hotel & Suites. Stanowisko cluster director of sales & marketing objął Andrzej Pogorzała.
Cluster sales office ma na celu integrację zespołów sprzedażowych obu obiektów, co pozwolić ma na optymalizację procesów, zwiększenie efektywności oraz zapewnienie najwyższego standardu obsługi klienta biznesowego w regionie. Na czele cluster sales office stanął. Andrzej Pogorzała, związany jest z Radisson Hotel Group od 2019 r., a z trójmiejską branżą hotelową od ponad 15 lat. W latach 2012-2014 był sales & marketing managerem w Hilton Gdańsk, od 2014 do 2017 r. kierownikiem sprzedaży i marketingu w Golden Tulip Residence, a przez kolejne dwa lata kierownikiem ds. sprzedaży w Sofitel Grand Sopot W 2019 r. został dyrektorem sprzedaży i marketingu wprowadzanego wówczas na rynek Radisson Hotel & Suites, a w 2022 r. również sąsiedniego obiektu działającego pod marką Radisson RED. Andrzej Pogorzała był też nominowany do tytułu Hotelarz Roku 2023 w kategorii Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
W skład zespołu cluster sales office wchodzą także:
• Julita Rybińska – zastępca dyrektora sprzedaży i marketingu,
• Karolina Murawska – kierownik konferencji i bankietów,
• Samanta Bednarska – specjalista ds. sprzedaży.
– Głównym celem utworzenia cluster sales office jest usprawnienie procesów sprzedażowych oraz zapewnienie naszym klientem biznesowym wygodnego dostępu do jednego, zintegrowanego działu odpowiedzialnego za oba hotele Radisson Hotel Group w Gdańsku – wyjaśnia Andrzej Pogorzała. – Jestem przekonany, że wspólnie z zespołem stworzymy efektywny model współpracy, który pozwoli lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i zwiększać naszą obecność na rynku.
Dodaj komentarz