Accor Services Poland świętuje swoje pięciolecie – czas dynamicznego rozwoju, wdrażania innowacji oraz kształtowania nowych standardów w branży hotelarskiej. Spółka zarządza działalnością Accor w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, obejmującym 19 krajów. Rejon ten cechuje nieustannie rosnący potencjał turystyczny, a Polska odgrywa w nim kluczową rolę jako centrum operacyjne i jeden z najbardziej obiecujących rynków.
Historia Accor rozpoczęła się w 1967 roku we Francji, gdzie Paul Dubrule i Gérard Pélisson otworzyli pierwszy hotel pod marką Novotel. Innowacyjne rozwiązania, takie jak prywatne łazienki czy śniadania w cenie, zrewolucjonizowały branżę, dając początek globalnej sieci, która dziś obejmuje 5 700 hoteli w 110 krajach oraz ponad 45 marek. Od otwarcia pierwszego hotelu Novotel w Warszawie w 1975 roku, Accor dynamicznie rozwija swoją obecność w Polsce, budując zaufanie gości i wyznaczając standardy w regionie. Historia sieci w kraju jest związana z grupą Orbis, która obecnie należy do AccorInvest. Spółka Accor Services Poland została powołana 5 lat temu jako nowa jednostka administracyjna grupy w regionie.
Obecnie Accor zarządza ponad 175 hotelami w Europie Środkowo-Wschodniej i planuje otworzyć kolejne 40 obiektów w ciągu najbliższych dwóch lat. W Polsce działa już 84 hotele reprezentujące osiem różnych marek, a kolejne projekty są w fazie realizacji. W 2025 roku Accor wprowadzi na polski rynek dwie nowe marki. Długo wyczekiwana premiera marki Mövenpick wniesie nową jakość do segmentu premium, dostarczając gościom niezapomnianych doświadczeń w eleganckim otoczeniu. Z kolei marka lifestylowa TRIBE, zagwarantuje świeży powiew do branży, odpowiadając na potrzeby współczesnych podróżnych.
Accor konsekwentnie promuje i wdraża najnowsze trendy w hotelarstwie oraz kładzie nacisk na zrównoważony rozwój, m.in. wprowadzając energooszczędne instalacje czy minimalizując ilość odpadków żywnościowych w hotelach. Ekologiczne podejście, efektywne wykorzystanie zasobów i odpowiedzialność środowiskowa są fundamentami działalności grupy. Dzięki takim inicjatywom Accor nie tylko dostosowuje swoje obiekty do wyzwań współczesności, ale także inspiruje całą branżę do podejmowania działań na rzecz bardziej zrównoważonego hotelarstwa. Hotele w Polsce wyróżniają się nowoczesnymi wnętrzami, autentyczną gościnnością oraz innowacyjnymi usługami, które spełniają oczekiwania zarówno podróżnych biznesowych, jak i turystów.
W ciągu ostatnich pięciu lat Accor Services Poland odegrał kluczową rolę w realizacji strategii grupy w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki lokalnym partnerstwom, inwestycjom w innowacje oraz programowi lojalnościowemu ALL – Accor Live Limitless, grupa umacnia swoją pozycję lidera. Ważnym elementem strategii grupy jest filozofia Heartist®, która łączy ludzkie wartości, autentyczność i kreatywność, tworząc wyjątkowe doświadczenia dla gości. Za sukcesem Accor stoi ponad 330 000 pracowników na całym świecie.
Obchody pięciolecia Accor Services Poland to nie tylko okazja do podsumowań, ale również spojrzenie w przyszłość. Plany rozwoju grupy Accor w regionie obejmują dalsze inwestycje, pozyskiwanie nowych lokalizacji oraz wdrażanie rozwiązań, które pozwolą sprostać zmieniającym się oczekiwaniom podróżnych. Polska jako jeden z najważniejszych rynków w Europie, pozostaje kluczowym elementem strategii Accor. Dzięki pasji, innowacjom i zaangażowaniu zespołu, Accor Services Poland stanowi lidera hotelarstwa, inspirując branżę i wyznaczając kierunki jej rozwoju na kolejne lata.
Siedziba Accor Services Poland mieści się w warszawskim biurowcu Lumen, w sąsiedztwie Złotych Tarasów. Polski zespół łącząc pasję, zaangażowanie i innowacyjność, nieustannie wyznacza nowe horyzonty w branży, tworząc hotelarstwo przyszłości, które inspiruje podróżnych i branżę na całym świecie.
***
O ACCOR
Accor to wiodąca na świecie grupa hotelarska oferująca usługi w ponad 110 krajach w 5 700 obiektach, 10 000 lokalach gastronomicznych, ośrodkach wellness i elastycznych miejscach pracy. Grupa posiada jeden z najbardziej zróżnicowanych ekosystemów hotelarskich w branży, obejmujący ponad 45 marek hotelowych, od luksusowych po ekonomiczne, a także Lifestyle wraz z Ennismore. Accor jest zaangażowany w podejmowanie pozytywnych działań w zakresie etyki i uczciwości biznesowej, odpowiedzialnej turystyki, zrównoważonego rozwoju, działań na rzecz społeczności lokalnej oraz różnorodności i integracji. Założona w 1967 roku spółka Accor SA ma siedzibę we Francji i jest notowana na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym (Ticker: ACCYY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.group.accor.com lub śledząc na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram i TikTok.
Dodaj komentarz