Tomasz Szyszka nowym dyrektorem sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton w Sopocie

Tomasz Szyszka objął właśnie stanowisko szefa sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton Sopot, Conference Center & Spa. Do jego obowiązków będzie należała realizacja strategii sprzedażowej hotelu, który posiada największe w Trójmieście centrum konferencyjne oraz koordynacja działań marketingowych i public relations.

Tomasz posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywał
w hotelach należących do międzynarodowych sieci w Polsce i za granicą, m. in. na Cyprze
i w Estonii. W tym czasie pełnił różne stanowiska w kluczowych dla funkcjonowania hotelu działach.

Tomek od lutego 2011 r. jest związany z hotelem Sheraton w Sopocie, gdzie do tej pory pełnił funkcję dyrektora sprzedaży konferencyjnej.

Tomasz jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu.

W wolnym czasie Tomasz lubi grać w tenisa, jeździć na rowerze oraz podróżować. Jego ulubionym kierunkiem turystycznym są kraje Bliskiego Wschodu. Nowy dyrektor sprzedaży
i marketingu interesuje się również psychologią.

Hotel Sheraton w Sopocie należy do sieci Starwood Hotels & Resorts, która w Polsce posiada hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie i Poznaniu oraz The Westin Warsaw
i Le Meridien Bristol w Warszawie.
www.sheraton.pl/sopot



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *