10 trendów w projektowaniu łazienek hotelowych

Autor: Anna Kowalska

Łazienki hotelowe coraz częściej nie tylko spełniają funkcje użytkowe, ale również odgrywają ważną rolę w tworzeniu wizerunku hotelu i zapewnianiu gościom wyjątkowych doznań. Współczesne projekty są połączeniem estetyki, funkcjonalności i zrównoważonego rozwoju.

  1. PERSONALIZACJA DOŚWIADCZEŃ

    Goście hotelowi oczekują dziś indywidualnego podejścia i unikalnych doznań. W łazienkach trend ten realizowany jest przez:

– inteligentne technologie – łazienki wyposażane są w inteligentne lustra wyświetlające prognozę pogody i informacje o atrakcjach lokalnych, a także w systemy sterowania oświetleniem, temperaturą wody i dźwiękiem za pomocą aplikacji mobilnych;

– dostosowanie przestrzeni – oznacza umożliwienie gościom wyboru ustawień, takich jak intensywność strumienia wody, preferowana temperatura i rodzaj oświetlenia, np. relaksacyjne światło w barwie ciepłej lub jasne światło dzienne;

– strefy SPA w łazienkach – wanna z hydromasażem, prysznic z funkcją sauny parowej lub aromaterapia – to coraz częstszy standard w hotelach wyższych kategorii.;

 2.  ZRÓWNOWA ŻONY ROZWÓJ I EKOLOGIA

Projektowanie łazienek idzie w parze z rosnącą świadomością ekologiczną. Hotele stawiają na rozwiązania, które zmniejszają ich wpływ na środowisko:

– oszczędność wody – nowoczesne armatury pozwalają na redukcję zużycia wody, np. dzięki perlatorom i inteligentnym systemom monitorującym zużycie;

– materiały ekologiczne – popularność zdobywają pochodzące z recyklingu: szkło, ceramika i drewno, a także trwałe i odnawialne surowce, jak bambus lub marmur;

– zero waste – eliminacja jednorazowych plastikowych opakowań na rzecz dozowników, które można łatwo u

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *