Łóżko, poduszka, pościel, leasing

Autor: Andrzej Szyszka

Każdy gość hotelowy wymieni jednym tchem co najmniej kilka, jeśli nie kilkanaście, najważniejszych dla niego elementów wyposażenia pokoju hotelowego. Ważnych w ocenie hotelu jako komfortowego, aby go polecać i w przyszłości chętnie do niego wrócić. Znamienne jest, że w zdecydowanej większości opinii na pierwszym miejscu są wymieniane atrybuty związane z jakością snu.

Na liście są m.in.: wygodne łóżko, czysta i miła w dotyku pościel, wybór poduszek, komfortowa kołdra oraz przyjemny szlafrok. Nieraz zdarzało się, że zaniedbanie tego aspektu rujnowało ogólną ocenę hotelu. Dobre łóżko powinno być stabilne, a w połączeniu z materacem powinno dawać należyte podparcie plecom. W dobrym hotelu, na stabilnej konstrukcji łóżka najczęściej znajdzie się materac hybrydowy lub ze specjalnej pianki elastycznej i podkład.

Cechą dobrych materaców jest m.in. to, że dzięki unikalnej budowie nie przenoszą drgań związanych ze zmianą pozycji ciała podczas snu przez drugą osobę. Są również wentylowane i dostosowują się do kształtu ciała, a ich wysokość może przekroczyć nawet 40 cm. Kołdry i poduszki to kolejne ważne atrybuty uzupełniające ogólne wrażenie i poczucie komfortu. Powinny być niealergiczne, wygodne i, jeśli to możliwe, do wyboru. W niektórych hotelach gość może poprosić o twardszą poduszkę lub więcej poduszek.

Pościel dopełnia obrazu, ale jest też oceniana w pier

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *