Inwestowanie w sektorze hotelarskim często wydaje się procesem prostym. Piękny budynek, nowoczesne wyposażenie. Jesteśmy dumni, że stworzyliśmy wspaniały obiekt za miliony złotych. W naszych ofertach chwalimy się pięknymi zdjęciami, które mają przyciągnąć gości… Ale czy na tym polega gościnność? Jak odniesienia do tych milionowych inwestycji mają się do popularnej mantry, że „hotel to ludzie”?
Prawda czy fałsz?
Skoro hotel to ludzie, to o jakości świadczonych przez nas usług – a zwłaszcza w obszarze MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events) – decydują nasi pracownicy odpowiedzialni za sprzedaż, przygotowanie i realizację wydarzeń. Jak nasze podejście menedżerskie wpływa na tę sytuację? W tym roku pomijamy szkolenia i spotkania branżowe, argumentując brak pieniędzy i czasu, jednak na nowe wykładziny pieniądze się znajdują… To rodzi pytanie: czy wykładzina sprzeda event? Ile może przynieść nam inwestycja w wykładzinę w porównaniu do zmotywowanego, wyszkolonego sprzedawcy?
To nie jest fikcja, lecz rzeczywistość, którą wielu z nas zna od podszewki. Największymi kosztami w działalności hotelowej są koszty pracownicze, a przecież branża hotelowa wciąż boryka się z problemem słabego wynagradzania. Jak to możliwe, że jednocześnie nie sprzedamy eventu samą wykładziną? Skoro koszty pracownicze są dla nas znaczące, dlaczego nie zainwestujemy w nasz zespół, aby przyniósł nam większy zysk? Dlaczego nie szukamy inspiracji, nowych trendów, nie staramy się, aby nasi pracownicy będący wizytówką i świadectwem naszej jakości byli coraz lepsi.
Czas na refleksję i działanie. Powinniśmy zrozumieć, że inwestycja w pracowników to inwestycja w przyszłość. Szanowni Menedżerowie, wspólnie z zespołami MICE zapraszam Was na nietypowe wydarzenie, podczas którego inspiracja będzie się mieszać z praktyką, a ćwiczenia z zabawą. Każda godzina spędzona na FORUM HORECA IDEA EVOLVING 2024 przybliży Was do faktycznego zwiększenia efektywności, umożliwiając przekładanie pozyskanej wiedzy na wdrożone rozwiązania w Waszych obiektach.
Wspólne uczyć się i dzielić doświadczeniami to klucz do sukcesu. Każdy z nas potrzebuje świeżego, nieoczywistego spojrzenia na przemysł, prawdziwej dyskusji oraz pracy nad konkretnymi przykładami, które mogą prowadzić do innowacyjnych rozwiązań. Rozbijcie swój szklany sufit i pozbądźcie się ograniczeń, które mogą powstrzymywać Was od osiągnięcia pełnego potencjału!
Nie będę zdradzać, co się wydarzy podczas Forum – szczegółowy program znajdziecie na stronie forum.horecaidea.pl. Zdradzę tylko, że na uczestników czeka wymiana doświadczeń, otwarta dyskusja, spotkania grup eksperckich, praktyczne zadania, angażująca grywalizacja i zaskakujące niespodzianki jak chociażby wieczór komedii improwizowanej Grupy AD HOC. Zapewniam, że wydarzenie to będzie znakomitą okazją do networking'u oraz zdobycia praktycznej wiedzy, która wpłynie na jakość usług MICE w Waszych obiektach.
Do zobaczenia na FORUM HORECA IDEA EVOLVING 2024, które odbędzie się w dniach 19-20 listopada w Tauron Arena Kraków. To wydarzenie to szansa, którą naprawdę musisz wykorzystać! #MusiszTuByć
Dodaj komentarz