Za nami kolejne ze szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. W czwartek 9 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne szkolenie dla hotelarskich praktyków, poświęcone zarządzaniu ceną w hotelach. Specjalistyczne warsztaty odbyły się pod okiem Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.
Uczestnicy podczas szkolenia otrzymali sprawdzone rozwiązania, które będą mogli teraz wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Znalazł się również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.
Akademia Hotelarza jest sekcją szkoleniową działającą z sukcesem już od ponad 15 lat przy najpopularniejszym magazynie branży hotelowej, miesięczniku Hotelarz.
W ramach Akademii organizowane są uznawane za najlepsze w branży eksperckie szkolenia dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli, dzięki którym uczestnicy doskonalą swoje kompetencje, wymieniają się wiedzą i poznają najskuteczniejsze rozwiązania stosowane przez hotele sieciowe i liderów rynku niezależnego.
Trenerami Akademii Hotelarza są tylko najlepsi krajowi fachowcy, liderzy swoich dziedzin, z wieloletnim doświadczeniem rynkowym.
Wszystkie szkolenia prowadzone są według sprawdzonej formuły praktycy-praktykom, z ogromnym naciskiem na praktyczny aspekt i użyteczność przekazywanej wiedzy.
Dodaj komentarz