Handwritten Collection, butikowa marka sieci Accor stworzona w 2023 r., kontynuuje strategię wzrostu w Europie i zapowiada otwarcia kolejnych hoteli, debiutując na nowych rynkach. Wśród nowych kierunków w kolekcji znalazły się: Tirana, Nikozja, Düsseldorf, Bukareszt oraz Zeeland w Holandii i Vielsalm w Belgii.
Handwritten Collection to kolekcja wyselekcjonowanych hoteli, z których każdy, jak opisuje Accor, „celebruje ciepło i charakter swoich zaangażowanych gospodarzy”. Marka posiada obecnie w swoim portfolio 17 obiektów w 11 krajach. Hotele działają m.in. w Paryżu, Sidney, Szanghaju, Phuket i Krakowie (otwarty został rok temu). W najbliższych planach jest 25 kolejnych.
– Nasze najnowsze destynacje w całej Europie pokazują sukces Handwritten Collection w zapewnianiu gościom unikatowych i wyróżniających się wrażeń z pobytu w hotelu. Zarówno niezależni, indywidualni hotelarze, jak i więksi partnerzy biznesowi podkreślają zalety współpracy z międzynarodową marką, którą darzą zaufaniem. Z kolei ekspansja naszej kolekcji jest świadectwem silnego popytu na produkty tego typu, jaki obserwujemy w Europie – podkreśla Philippe Bijaoui, chief development officer Premium, Midscale & Economy Division, Accor Europe & North Africa.
Dodaj komentarz