Sieć Radisson Hotel Group ogłosiła zmianę nazwy swojej marki prizeotel z segmentu midscale na Prize by Radisson i otwarcie pod nią hotelu w Gdańsku. Będzie to powstający koło Wyspy Spichrzów hotel Motlava ze 126 pokojami, którego inwestorem jest Grupa Europlan. Otwarcie planowane jest w 2026 r.
Obiekty marki Prize by Radisson charakteryzować się mają przystępną ceną oraz unikatowym designem. Poza Gdańskiem sieć podpisała też umowę na hotel w Berlinie. Do tej pory portfolio prizeotel składało się z 21 działających i planowych obiektów w Europie. Radisson kupił sieć niemieckich obiektów prizeotel z trzema hotelami – w Hamburgu, Hanowerze i Bremie – w 2016 r., planując wejście w segment ekonomiczny. Od tamtej otwarto kilkanaście nowych, poza niemieckim rynkiem także w Wiedniu i Antwerpii.
– Zmiana marki prizeotel na Prize by Radisson oznacza kluczowy moment w naszej strategii rozwoju. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć zasięg Prize by Radisson i nadal zapewniać wyjątkowe wrażenia gościom w kluczowych punktach dużych miast, jednocześnie okazując naszym właścicielom wsparcie, pewność handlową i bezpieczeństwo przynależności do międzynarodowej sieci hoteli – przekonuje Connor Ryterski, dyrektor zarządzający Prize by Radisson. Jak uzupełnia Valerie Schuermans, wiceprezes na Europę Zachodnią i Południową w Radisson Hotel Group:
– Prize by Radisson to ekscytująca ewolucja, która doskonale współgra z naszą wizją wzrostu na kluczowych rynkach w Europie. Ta transformacja zwiększa naszą zdolność do wykorzystania ogólnej rozpoznawalności Radissona w regionie i zwiększenia świadomości naszej marki. Rebranding pozwoli nam wzmocnić portfolio i jeszcze bardziej przyspieszyć międzynarodową ekspansję. Gdański hotel powstaje przy ul. Żabi Kruk i sprzedawany jest w systemie condo. Od początku zapowiadany był jako hotel pod 3-gwiazdkową marką międzynarodową, ze wstępnych wizualizacji wyglądającą na Holiday Inn Express. Zaoferować ma pokoje od 17 do 30 m kw., reprezentacyjne lobby ze strefą relaksu oraz restaurację.
Dodaj komentarz