BWH HOTELS: w Warszawie ruszyłFlaner, WorldHotels Crafted Collection

Przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie otwarty został hotel Flaner pod soft brandem WorldHotels Crafted Collection sieci BWH Hotels (Best Western). Oferuje 72 pokoje i pięć apartamentów, 400 m kw. powierzchni konferencyjnej, restaurację stekową Zar i inspirowany latami 60. XX wieku Zwierciadło Bar z wyborem amerykańskich whiskey.

Plany otwarcia hotelu Flaner w byłym hotelu Harenda ogłoszono tuż przed pandemią, w lutym 2020 r., a otwarty miał zostać pół roku później, wówczas pod innym soft brandem BWH – Sadie. Potem na cztery lata zapadła cisza wokół tego projektu poza zmianą soft brandu. Na początku tego roku pojawił się w systemach rezerwacyjnych Best Western, ale przez kolejne miesiące bez możliwości wyboru daty rezerwacji. Od połowy września można już dokonywać rezerwacji, ale tylko przez stronę sieciową. W dzień powszedni we wrześniu standardowa „dwójka” kosztowała 760 zł w limitowanej ofercie flash sale i 950 zł w ofercie flexible rate. Hotelem zarządza operacyjnie Piotr Bartnikowski, wcześniej m.in. dyrektor sprzedaży pałacu Alexandrinum pod Warszawą i Hampton by Hilton Airport Warszawa. Grupa marek sieci marketingowej WorldHotels przejęta została przez sieć Best Western Hotels & Resorts w 2019 r., w związku z czym sieć zmieniła nazwę na BWH Hotels. Obecnie pod soft brandami WorldHotels działa ok. 130 niezależnych hoteli i kurortów linii Luxury, Elite, Distinctive i, stworzona już po zakupie przez Best Western – Crafted Collection, pod którą funkcjonuje obecnie ok. 30 obiektów od USA i Kanady przez Niemcy, Włochy, Hiszpanię, Holandię, Belgię, po Kuwejt. To linia lifestyle’owych hoteli butikowych, które jak opisuje sieć, „poprzez design i kreatywność oddają ducha swojej lokalizacji i tworzą długotrwałe więzi emocjonalne ze swoimi gośćmi”.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *