3-gwiazdkowy hotel Aiden by Best Western Łódź (dawniej hotel Reymont), wchodzący w skład Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, po gruntownym remoncie od 2 października przyjmuje pierwszych gości. Hotel z wnętrzami inspirowanymi stylem art déco posiada 61 pokoi, bar i restaurację, sale konferencyjne, business center, fitness i parking.
Ponieważ budynek, w którym mieści się hotel, powstał w dwudziestoleciu międzywojennym, projekt odwołuje się do kształtującego się w tym czasie stylu art déco oraz nurty kubizmu i fowizmu. Pojawia się kolorystyka z dzieł malarskich artystów tego okresu oraz akcent dekoracyjny we wnętrzach w postaci zgeometryzowanego detalu widocznego w różnych elementach wzornictwa, a jasne barwy w połączeniu z odważnymi kolorami mebli nadawać mają charakter butikowemu hotelowi.
Hotelowa restauracja Bohema, której nazwa nawiązuje do artystycznego charakteru obiektu i okresu międzywojnia, oferuje dania kuchni polskiej i międzynarodowej. W jej ozdobionych lustrami wnętrzach, można zamówić m.in. carpaccio z jelenia z lodami z rukoli czy filet z kaczki z żurawiną podawany z puree z pasternaku, a na deser fondant czekoladowy z lodami. Hotel oferuje salonik VIP oraz cztery sale konferencyjne, które można łączyć, mieszcząc do 100 uczestników.
– Jestem dumna z otwarcia pierwszego w Polsce hotelu Aiden by Best Western Łódż. Wprowadzenie tej marki uczyni hotel wyjątkowym miejscem dla odwiedzających Łódź. Wnętrza cechuje harmonijna stylistyka, bazująca na delikatnych, piaskowych barwach ścian i podłóg, które w połączeniu z biało-czarnymi meblami oraz starannie dobranymi dodatkami tworzą elegancką całość – mówi Aneta Wodyk, prezes spółki PHH Hotele. – Warto również zwrócić uwagę na obrazy inspirowane twórczością Tamary Łempickiej, które nadają hotelowej przestrzeni niepowtarzalnego charakteru. Pracowaliśmy nad każdym detalem, pod nadzorem konserwatora zabytków. Dzięki temu możemy zaoferować nie tylko unikalną atmosferę z nutą historii, ale również bezkonkurencyjną gościnność.
Za stworzenie wnętrz hotelu odpowiadała pracownia architektoniczna KM Rubaszkiewicz. Projekt, choć przygotowany na bazie wytycznych marki, zachowuje jednak dużą swobodę w zakresie kolorystyki i dekoracji. Dzięki temu każdy hotel Aiden ma mieć swój niepowtarzalny charakter, dostosowany do lokalizacji i otoczenia.
– Cieszymy się, że możemy przedstawić hotel w nowej odsłonie i zaproponować naszym gościom świeżo wyremontowane, komfortowe pokoje oraz przestronne wnętrza, które czynią nasz obiekt atrakcyjnym punktem na mapie Łodzi – mówi Barbara Tomaszewska, dyrektor hotelu. – To nie tylko idealny hotel na łódzki city break, ale również doskonałe miejsce na zorganizowanie konferencji, kameralnego spotkania biznesowego lub uroczystości rodzinnej. Piękny, zabytkowy budynek, zlokalizowany w pobliżu Manufaktury i zaledwie kilometr od ulicy Piotrkowskiej, na długo pozostanie w pamięci każdego gościa
Aiden by Best Western to stworzona przez sieć Best Western w 2017 r. butikowa marka z segmentu upper midscale pod konwersje. Obecnie działa pod nią ponad 30 obiektów, z tego 10 w USA i pięć w Szwecji. Łódzki Aiden by jest czwartym hotelem obiektem sieci BWH Hotels w portfolio Grupy PHH – po Best Western Jurata, Best Western Plus Olsztyn i Best Western Plus Rzeszów.
Dodaj komentarz