Z okazji 10. rocznicy marka Moxy Hotels sieci Marriott International ogłasza plany otwarcia do końca 2025 r. 17 kolejnych hoteli w Europie, tym samym osiągnięcie liczby 100 obiektów. Zapowiadane debiuty obejmują m.in. piąty i jednocześnie największy hotel tej marki w Polsce w Warszawie.
Marka Moxy Hotels zadebiutowała w 2014 r. przy lotnisku Mediolan-Malpensa. Wprowadziła do sektora hotelarskiego industrialny design, tętniące życiem przestrzenie publiczne oraz bogaty program dla gości. W obiektach Moxy złamano wiele tradycyjnych zasad funkcjonowania hotelu: od procesu zameldowania odbywającego się przy drinku w barze po nadanie kluczowego znaczenia przestrzeni wspólnej tak, aby tętniła życiem od rana do godzin nocnych.
– W ciągu tych dziesięciu lat mogliśmy z przyjemnością obserwować, jak śmiała wizja marki Moxy zyskała uznanie wśród podróżnych w całej Europie – powiedział Jerome Briet, Chief Development Officer, Europe, Middle East & Africa, Marriott International. – Stale widzimy duże zapotrzebowanie w regionie na propozycje hotelowe, które oferują świetną stylistykę a jednocześnie są przystępne cenowo. Nasze ambitne plany ekspansji dla Moxy nie polegają na byciu wszędzie, na każdym rynku, ale na znalezieniu takich lokalizacji, które pomogą nam uhonorować zabawnego ducha, z którego marka jest znana.
Obecnie w Europie działa 89 hoteli Moxy w 18 krajach, co stanowi 60 proc. globalnego portfolio marki.Planowane nowe hotele Moxy w Europie to m.in. Moxy Warsaw City na Woli, który otwarty ma zostać w 2025 r. – to piąty obiekt marki na polskim rynku po hotelach przy lotniskach Katowice-Pyrzowice i Poznań-Ławica oraz na warszawskiej Pradze i w Szczecinie, a także największy tej marki w Polsce z 228 pokojami; Moxy Barcelona – debiut marki na rynku hiszpańskim, 414 pokoi w lokalizacji blisko historycznego centrum i stadionu FC Barcelona; Moxy Istanbul Beyoğlu – debiut w Turcji ze 168-pokojowym hotelem w odrestaurowanym historycznym budynku, zlokalizowany blisko Taksim Square; Moxy Luxembourg Airport – debiut w Luksemburgu. Moxy chce także wzmocnić w roku 2025 obecność we Francji, Portugalii, Włoszech, Belgii, Serbii czy Niemczech, otwierając hotele m.in. w Weronie, Nicei, Lizbonie, Zurychu, Brukseli, Belgradzie i Dublinie
– Ekspansja Moxy w Europie odzwierciedla aspiracje i oczekiwania podróżnych w nowej generacji. Otwierając każdy nowy hotel pozostaniemy wierni korzeniom marki, ale jednocześnie zaproponujemy lokalne elementy w stylistyce przestrzeni publicznych. Dzięki temu obiekty będą zintegrowane z lokalną kulturą – mówi Sandra Schulze-Potgieter, Vice President, Premium & Select Brands, Europe, Middle East and Africa, Marriott International.
Dodaj komentarz