Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach z ponad 1 tys. pokoi i apartamentów w tym 700 zarządzanych przez Prestige, podsumował minione wakacje. Resort odnotował 89% obłożenia, Bel Mare zwiększył przychody o 54%, a Aqua Resort o 16% porównując rok do roku. Obiekt odnotował też wzrost sprzedaży bezpośredniej w porównaniu z ubiegłym rokiem o 18%.
- Średnie wyprzedzenie rezerwacji skróciło się o 15% a największy pick rezerwacyjny obserwowany był na 8 dni przed datą rozpoczęcia przyjazdu, co potwierdza tendencję, że Polacy rezerwują urlopy na zasadzie last minute, oczekując korzystnych ofert. Średnie obłożenie podczas całych wakacji to 89%, co jest także wzrostem, porównując wynik z tym ubiegłorocznym – mówi Marta Jonak-Mikołajczyk, dyrektor ds. zarządzania przychodami Bel Mare & Aqua Resort.
– Coraz bardziej widoczne są dwa trendy. Jednym z nich jest tzw. coolvacation, gdzie w szczycie sezonu zamiast śródziemnomorskich upałów wybieramy nasze rodzime szerokie i piaszczyste plaże, wybierane chętnie przez rodziców czy dziadków z małymi dziećmi. Drugim: podróże stają się bardziej ukierunkowane na doświadczenia i aktywność; rośnie zainteresowanie turystów luksusowymi udogodnieniami. Podróżujący w tym sezonie stawiali często na krótsze, lecz bardziej jakościowe wyjazdy, oczekując atrakcji których nie mają na co dzień: Aquaparku czy basenu, animacji tematycznych, spa czy aktywności sportowych – a to wszystko okraszone bardziej świadomym podejściem do własnych potrzeb i bukowania wypoczynku – dodaje Kamil Maciąg, dyrektor sprzedaży i marketingu Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach.
Inwestorem kompleksu sprzedawanego w systemie condo firma Prestige, jeden z najbardziej doświadczonych polskich deweloperów, aktywnym na warszawskim i podwarszawskim rynku mieszkaniowym od 1992 roku, gdzie zrealizowała inwestycje o łącznej liczbie ponad 8 tys. mieszkań.
Dodaj komentarz