Accor powołał dwóch doświadczonych ekspertów na stanowisko Global Brand President, którzy stanęli na czele marek Premium, Midscale i Economy (PM&E). Benoît Racle jako Global Brand President – Premium odpowiedzialny jest za marki Pullman, Swissôtel, Mövenpick i Angsana & Peppers), a Jean-Yves Minet jako Global Brand President – Midscale & Economy za marki Novotel, Mercure, TRIBE, Handwritten Collection, ibis, ibis Styles, ibis budget i greet.
Benoît Racle dołączając do Accor, wnosi ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu markami hotelowymi, działaniami operacyjnymi i komercyjnymi. Swoje umiejętności doskonalił m.in. w Starwood Hotels and Resorts, przeprowadzając transformację marki konsorcjum.
Accor koncentruje się na wzmacnianiu i rozbudowie segmentu premium. Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy grupa potroiła liczbę podpisanych umów na hotele premium w porównaniu z 2019 r. Obecne portfolio Pullman, marki z ponad 150-letnią tradycją obejmuje 155 hoteli w 42 krajach, z planem otwarcia kolejnych 65. Swissôtel z 35 hotelami planuje rozbudować sieć o kolejne 40, zaś Mövenpick, z ponad 120 lokalizacjami, planuje otworzyć dodatkowe 80 hoteli.
Jean-Yves Minet posiada ponad 25-letnie doświadczenie wykonawcze i operacyjne w zakresie brandingu, Pierwsze kroki stawiał w branży kosmetycznej, koncentrując się na możliwościach wysokiego wzrostu w różnych kategoriach, kanałach dystrybucji, grupach konsumentów i regionach, zdobywając głęboką wiedzę na temat nowych rynków. W swojej nowej roli skupi się na rozwoju marek Accor poprzez kierowanie pozycjonowaniem oraz modelami operacyjnymi w segmencie midscale i economy dla szerokiej i zróżnicowanej grupy gości na całym świecie.
– Od momentu wdrożenia nowej organizacji marek, dywizja Accor Premium, Midscale & Economy napędza naszą wiodącą pozycję w branży poprzez doskonałość operacyjną i znane na całym świecie marki, takie jak Pullman, Swissotel, Novotel, Mercure czy ibis – stwierdza Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium Midscale & Economy brands w Accor. – Dzięki doświadczeniu Benoit i Jean-Yves, wzmocnimy pozycję globalnego lidera branży oraz wprowadzimy naszą strategię w kolejny rozdział wzrostu i innowacji, dostarczając gościom wyjątkowe wrażenia, a tym samym zwiększając wyniki biznesowe naszych partnerów na całym świecie.
Dywizja Premium, Midscale i Economy stanowi 90 proc. portfolio Accor i obejmuje ponad 5 tysięcy hoteli, ponad 20 marek i lokalizacje w ponad 100 krajach na całym świecie. Segment premium to szybko rozwijający się rynek, w którym Accor zwiększa swój udział dzięki portfolio silnych marek. Jednocześnie grupa posiada wiodącą pozycję w segmencie Midscale & Economy. Portfolio Accor wyróżnia się także niszowymi i regionalnymi markami, w tym Grand Mercure, Mantra, BreakFree, Art Series, The Sebel i Peppers oraz markami na przedłużone pobyty, takie jak Adagio i Living.
Dodaj komentarz