Rosnące koszty prowadzenia działalności, rotacja pracowników, duża konkurencja – cała branża hotelowa mierzy się obecnie z podobnymi wyzwaniami. Każdy dobry manager ma swoje sposoby na radzenie sobie z tymi problemami. Nasi eksperci podpowiedzą Ci natomiast jakie strategie obierają inni, jakie rozwiązania sprawdzają się w czołowych hotelach niezależnych i sieciowych.
To wiedza, która na pewno Ci się przyda!
Skorzystaj ze szkoleń managerskich Akademii Hotelarza, gdzie otrzymasz narzędzia i sprawdzone rozwiązania, dzięki którym poprawisz wyniki obiektu, skutecznie zrekrutujesz i zmotywujesz pracowników, stworzysz najlepszą ofertę, zoptymalizujesz koszty, wyeliminujesz nadużycia, wprowadzisz procedury, podniesiesz średnią cenę i obłożenie, a Twój obiekt w konsekwencji tych działań będzie zarabiał więcej!
Szanujemy Twój czas!
Każde ze szkoleń trwa TYLKO JEDEN DZIEŃ, jest maksymalnie skondensowane, pełne praktycznych porad i wypróbowanych rozwiązań gotowych do zastosowania. Szkoleniowcami są wyłącznie najlepsi eksperci, doświadczeni dyrektorzy sieci i hoteli, liderzy w swoich dziedzinach, z wieloletnią praktyką zawodową w hotelach sieciowych i niezależnych.
HARMONOGRAM SZKOLEŃ
Optymalizacja kosztów w hotelu – klucz do zwiększenia zysków
2024-09-19
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Pomimo wzrostu przychodów zysk Twojego obiektu zjadany jest przez rosnące koszty prowadzenia działalności? To typowe bolączki właścicieli i kadry zarządzającej polskich hoteli. Podpowiemy Ci, gdzie szukać oszczędności, aby Twój obiekt generował wyższy zysk!
Dzięki udziałowi w tym specjalistycznym szkoleniu dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli dowiesz się na czym należy się koncentrować, aby faktycznie zaoszczędzić środki, w których nieoczywistych obszarach najłatwiej wprowadzić oszczędności i gdzie ich szukać, a także jakie elementy można optymalizować bez obawy istotnego obniżenia standardu obiektu.
Szkolenie szczególnie polecane: właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli
Sprawdź szczegóły seminarium »
Revenue management – podstawowe metody zarządzania ceną w hotelu
2024-10-10
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Zapraszamy na wyjątkowe seminarium szkoleniowego poświęcone MAKSYMALIZACJI ZYSKU Z KAŻDEGO SPRZEDANEGO POKOJU W HOTELU. Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak optymalnie wdrożyć i stosować politykę revenue management w Twoim obiekcie!
Dowiedz się jak robią to pozostali gracze na rynku.
Szkolenie szczególnie polecane: osobom odpowiedzialnym za politykę cenową i sprzedażową hotelu
Sprawdź szczegóły seminarium »
Dział sprzedaży w hotelu – rekrutacja, wynagradzanie, zarządzanie
2024-11-14
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak liderzy branży budują i zarządzają działami sprzedaży w hotelu!
Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe dobrych pracowników powodują, że musimy na nowo definiować nasze podejście do rynku pracy.
• Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników działu sprzedaży?
• Jak ich premiować, motywować?
• Jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli, a zysk hotelu był coraz wyższy?
Szkolenie szczególnie polecane: właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli
Sprawdź szczegóły seminarium »
Revenue management – warsztaty praktyczne z zarządzania ceną w hotelu
2024-11-21
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Poznaj sprawdzone metody stosowane przez liderów rynku i zarabiaj więcej! Weź udział w specjalistycznym szkoleniu prowadzonym przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group. Grupa max 10 osób!
Realne przykłady, praca przy komputerach!
Cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań.
POSZERZ SWOJE KOMPETENCJE Z ZAKRESU KSZTAŁTOWANIA POLITYKI CENOWEJ HOTELU!
Szkolenie szczególnie polecane: osobom odpowiedzialnym za politykę cenową i sprzedażową hotelu
Sprawdź szczegóły seminarium »
Zarządzanie recepcją hotelową
2024-11-28
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu.
Zapraszamy na specjalistyczne seminarium dla kadry zarządczej hoteli podczas którego dowiesz się jak rekrutować, wynagradzać, organizować pracę, premiować i wreszcie motywować do działań prosprzedażowych pracowników recepcji.
Szkolenie szczególnie polecane: dyrektorom hoteli, kierownikom recepcji
Sprawdź szczegóły seminarium »
Dyrektor hotelu – strateg i lider
2024-12-12
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Wyjątkowe seminarium szkoleniowe, którego celem jest wzrost efektywności działań menedżerów hotelarstwa. Przekazuje uczestnikom know-how i narzędzia na najwyższym poziomie, pozwalające budować stabilną i trwałą wartość organizacji.
Nasz ekspert z wieloletnią, popartą sukcesami karierą zawodową, podzieli się swoją wiedzą, doświadczeniem i podpowie konkretne techniki poprawy skuteczności decyzji biznesowych. Zwróci uwagę na rozwój takich kompetencji jak efektywne organizowanie pracy poszczególnych działów hotelu, rekrutowania i motywowania pracowników, czy wprowadzania efektywnych standardów pracy.
Szkolenie szczególnie polecane: właścicielom, dyrektorom generalnym
Sprawdź szczegóły seminarium »
Akademia Hotelarza jest sekcją szkoleniową działającą z sukcesem już od ponad 15 lat przy najpopularniejszym magazynie branży hotelowej, miesięczniku Hotelarz.
W ramach Akademii Hotelarza organizowane są uznawane za najlepsze w branży eksperckie szkolenia dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli, dzięki którym uczestnicy doskonalą swoje kompetencje, wymieniają się wiedzą i poznają najskuteczniejsze rozwiązania stosowane przez hotele sieciowe i liderów rynku niezależnego.
Trenerami Akademii Hotelarza są tylko najlepsi krajowi fachowcy, liderzy swoich dziedzin, z wieloletnim doświadczeniem rynkowym.
Wszystkie szkolenia prowadzone są według sprawdzonej formuły praktycy-praktykom, z ogromnym naciskiem na praktyczny aspekt i użyteczność przekazywanej wiedzy.
Dodaj komentarz