Rebecca Lovelace w PURO Warszawa Centrum. Marka PURO z Grammar Mammą

Marka PURO Hotels przygotowała edukacyjny mini-serial z Grammar Mammą, czyli Agatą Borowiecką, dobrze znaną użytkownikom TikToka i Instagrama nauczycielką angielskiego, która wciela się w nim w różne postacie. Jako Rebecca Lovelace, hotelowa hostka i narratorka, odświeża słownictwo oraz frazy, które przydadają się zarówno w podróży, jak i w codziennym, hotelowym życiu.

Projekt ma na celu odświeżenie klasycznych rozmówek, które przez lata były podstawą nauki praktycznych zwrotów przydatnych w hotelach. Dodanie fabuły, nieoczywistych zwrotów akcji oraz dynamiki znanej z platform społecznościowych ma łączyć lekkość formy z merytoryczną treścią. Pierwszy sezon to sześć edukacyjnych odcinków, które co tydzień będą pojawiały się na kanale Agaty Borowieckiej.

Za produkcję serialu z ramienia marki PURO odpowiadała Weronika Kwiatkowska, PR i Marketing Managerka. Produkcję wspierało studio Baies, w składzie Joanna Legawiec oraz Jagoda Kałuzińska. Materiał powstał w przestrzeniach hotelu PURO Warszawa Centrum przy ulicy Widok.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *