Autorski program marki Mercure zachęca gości do odkrywania destynacji z perspektywy lokalnych społeczności, oferując serię podróżniczych inspiracji. Nowa edycja programu poszerzyła listę dotychczasowych lokalizacji o kolejne 50 punktów w Europie, które warto zwiedzić. Do listy przewodników inspirowanych wskazówkami lokalnych społeczności dołączają m.in. Gdańsk, Belgrad, Oxford, Dusseldorf, Haga, Tbilisi i Kachachstan.
Mercure wprowadził program Discover Local w zeszłym roku, aby uczcić 50. rocznicę powstania marki. Kontynuując ideę inspirowania gości z całego świata do eksploracji miejsc śladami lokalsów, marka poszerza program z nową serią map i przewodników rozwijanych we współpracy z Alpaca Maps. Celem programu jest przybliżenie wyjątkowości lokalnej kultury, kuchni, historii i obyczajów wybranych przez ekspertów Mercure, tak aby każdy pobyt w hotelu był wzbogacającym doświadczeniem podróży. Podróżni zatrzymujący się w hotelach Mercure biorących udział w programie mogą uzyskać dostęp do łatwych w użyciu tras online, obejmujących nie tylko zabytki, ale przede wszystkim atrakcje poza utartymi szlakami turystycznymi, z których korzystają miejscowi.
– Hotele Mercure oferują znacznie więcej niż tylko miejsce do spania, są bramą do miejsca docelowego, ciepłym zaproszeniem do odkrywania i poznawania okolicy, tworząc wciągające doświadczenia dla naszych gości – podkreśla Vincent Moskovtchenko, Vice President Marketing Manager Midscale Brands w Accor Europe North Africa. – Europa jest skarbnicą różnych kultur, historii i smaków, a wraz z rozszerzeniem programu Discover Local dajemy gościom jeszcze więcej możliwości podróżowania i poczucia się jak miejscowi
Wśród atrakcji, jakie oferują przewodniki Discover Local są m.in. kursy mistrzowskie, warsztaty czy degustacje lokalnych pobytów, którymi goście mogą degustować się w hotelach lub zabrać ze sobą. Dzięki temu marka oferuje nie tylko kolekcję miejsc, które warto zobaczyć, ale zapewnia dodatkowe przygody i przeżycia w trakcie podróży.
Jak opisuje sieć Gdańsk z Mercure Stare Miasto: „Brukowane uliczki pełne historii ożywiają dawne dzieje miasta, a bogate zabytki, takie jak Bazylika Mariacka i zabytkowy Żuraw Gdański opowiadają historię przesiąkniętą morską atmosferą. Dla smakoszy, Gdańsk ma do zaoferowania szeroką gamę potraw od tradycyjnej polskiej kuchni po najnowsze kulinarne trendy, urzekając każdego turystę tą tętniącą życiem północną perełką Polski”.
Sieć opisuje też lokalne inspiracje w swoich hotelach Mercure w Poznaniu i Krynicy Górskiej. Mercure Poznań Centrum świętuje w tym roku swój 60. jubileusz. Z tej okazji zespół hotelu przygotował dla gości szereg atrakcji upamiętniających świetność tego obiektu i jego znaczenie dla lokalnego hotelarstwa i turystyki. Na gości czeka specjalnie przygotowane przez szefów kuchni retro menu serwujące dania nawiązujące do oferty za lat 70. i 80. „Dzięki temu, w otoczeniu historii, każdy może odbyć podróż w czasie i za pomocą smaku rozbudzić zmysły. Wśród propozycji znalazły się dania takie jak: łosoś w galarecie, zupa cebulowa, sandacz Colbert, a na deser legendarny krem owocowy Merkury, nawiązujący do dawnej nazwy hotelu i cukierniczej tradycji tego miejsca, serwującego certyfikowane wielkopolskie wypieki regionalne – rogale świętomarcińskie”.
Z kolei w znajdującym się w bezpośrednim sąsiedztwie Parku Zdrojowego i Góry Parkowej, oraz Pijalni Wód Mineralnych Mercure Krynica Zdrój Resort & SPA „otoczenie Popradzkiego Parku Krajobrazowego w Beskidzie Sądeckim doskonale współgra z wystrojem 100 pokoi i apartamentów oraz wnętrz hotelowych, wplatających piękno pobliskiej przyrody, a także bogatej kultury i tradycji. Dzięki temu każdy odwiedzający hotel może spędzić czas w zgodzie z naturą górskiego otoczenia, a korzystając z bogatej oferty Wellness & SPA Błękitny Motyl, jak i udogodnień samej Krynicy Zdrój, słynącej z uzdrowisk – uciec od zgiełku wielkiego miasta i zapewnić sobie wymarzony relaks”.
Dodaj komentarz