Już wkrótce, w lipcu 2013, w całej Polsce zostanie wyłączony sygnał analogowej telewizji i będzie to ostatni etap procesu mającego na celu wprowadzenie Naziemnej Telewizji Cyfrowej. Tym samym odbiorniki telewizyjne nieprzystosowane do standardu DVB-T MPEG-4 (właśnie taki obowiązuje w Polsce), czyli wszystkie bez wbudowanego tunera z MPEG4, staną się praktycznie bezużyteczne. Również właściciele hoteli są zmuszeni zmierzyć się z tym problemem.
Ale czy możemy istotnie mówić o problemie w przypadku, w którym po kilku zabiegach zapewniamy sobie tani lub nawet zupełnie darmowy dostęp do wysokiej jakości telewizji?
Cyfrowe standardy
Cyfryzacja wprowadza nową jakość obrazu i dźwięku, upowszechnia telewizję w wysokiej jakości wliczając w to programy TVP oraz pakiet programów polskich nadawców prywatnych – jest więc bardziej szansą niż zagrożeniem. Na chwilę obecną pakiet DVB-T zawiera 13 propozycji (TVP1, TVP2, TVP Info – pasmo lokalne dla danego regionu, TVP Historia, TVP Kultura, Polsat, Polsat Sport News, TVN, TVN Siedem, TV4, TV6, TV Puls, TV Puls 2). W najbliższym czasie ma liczyć sobie blisko 20 kanałów. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozdzielając miejsca w multipleksach (Mux-1, Mux-2 i Mux-3) ma na uwadze, by powstały w ten sposób pakiet był różnorodny, dlatego w jego ramach oprócz najpopularniejszych, znajdą się także kanały tematyczne: filmowe, rozrywkowe, informacyjne, dokumentalne, sportowe, muzyczne i dla dzieci. Wielu managerów hoteli ma więc prawo sądzić, że oferta DVB-T może zaspokoić apetyt ich gości. Ci, którzy starają się nadać zarządzanym przez siebie hotelom określony profil, nastawiając się na gości o bardziej sprecyzowanych preferencjach, mogą powiększyć swoją ofertę telewizyjną. Jest n
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz