Jako firma mamy teraz bardzo dobry czas

Autor: Rozmawiał Rafał Szubstarski

Rozmowa z Leszkiem Mięczkowskim, właścicielem i prezesem firmy Dobry Hotel, która wprowadziła
na rynek markę własną Destigo Hotels

W 20.  rocznicę swojej obecności na rynku Dobry Hotel wprowadził markę własną Destigo Hotels. Było to związane z tą rocznicą i chęcią jej podkreślenia czy niezależne od niej?

To, że ogłosiliśmy wprowadzenie nowej marki hotelowej na rynek akurat równo 20 lat od chwili, kiedy rozpocząłem swoją drogę przedsiębiorcy, to przypadek, aczkolwiek jest to związane z rozwojem i coraz większą skalą działalności firmy. Decyzja o wprowadzeniu własnej marki zapadła jeszcze w 2021 r. Potem szukaliśmy partnera, z którym możemy to zrobić, i wybór padł na agencję Dragon Rouge, z czego jestem bardzo zadowolony.

Pracowaliśmy nad tym projektem intensywnie przez ostatnie dwa lata. Zdecydowaliśmy się na niezwykle ambitny projekt całościowej zmiany, obejmującej stworzenie nowej marki wraz z komplementarnym systemem identyfikacji wizualnej, odpowiadającej światowym trendom i poziomowi marek globalnych. Zmiany objęły szeroki obszar komunikacji – od nowych logotypów większości naszych hoteli, przez nowe serwisy internetowe, materiały graficzne, komunikację marketingową i wizerunkową. Do tej zmiany dojrzewałem dość długo, bo byłem i jestem bardzo przywiązany do Dobrego Hotelu. Jednak podczas jednej z rozmów z osobą, która była odpowiedzialna za projekt rebrandingu, zwrócono mi uwagę na to, że czas, kiedy w Polsce trudno było znaleźć dobry hotel, już dawno minął. Dzisiaj w Polsce mamy bardzo wiele dobrych hoteli, a baza noclegowa prezentuje dużo wyższy standard niż w wielu krajach, do których Polacy jeżdżą na wakacje. Dzisiaj goście szukają wyjątkowych doznań, wyjątkowych kierunków. I stało się dla mnie jasne, że coś musimy zmienić i odpowiedzieć na potrzeby gości, których celem podróży jest nie tyle dobre, ile wyjątkowe miejsce. Poza tym kilka lat temu weszliśmy w nowy dla nas obszar, czyli hotele 5-gwiazdkowe. Dzisiaj mamy ich już osiem i kolejne dwa, trzy w drodze. Więc rzeczywiście określenie „dobry” w przypadku tego segmentu rynku jest niewystarczające i nieadekwatne do naszego coraz bogatszego portfolio, w którym są luksusowe hotele o unikatowych walorach historycznych, architektonicznych i światowym poziomie designu. Konieczne zatem stało się stworzenie nowego wizerunku grupy, który oddawać będzie wyjątkowość naszej oferty.

Drugi powód zmiany to fakt, że nasza firma dojrzała do tego, żeby wyjść poza granice Polski. Jesteśmy w tej chwili obecni we wszystkich najważniejszych kierunkach miejskich oraz turystycznych w naszym kraju i poważnie rozglądamy się za projektami za granicą. Nazwa „dobry hotel” obcokrajowcowi nic nie mówi, natomiast „destigo”, będąca połączeniem anglojęzycznych określeń „destination” i „go”, jest komunikacyjnie mocniejsza – lepiej brzmi, jest dużo łatwiejsza do zapamiętania i efektywniej będzie identyfikować nas na nowych rynkach.

Jeśli chodzi o ekspansję zagraniczną, to są już konkretne kraje i projekty w planach?

Tak. Najchętniej rozpoczęlibyśmy nasze doświadczenia z projektami zagranicznymi od najbliższego sąsiedztwa, czyli Pragi, ale tak

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




3 odpowiedzi na “Jako firma mamy teraz bardzo dobry czas”

  1. Michael Sims pisze:

    Cześć! Temat naprawdę ciekawy, bo gry hazardowe to coś, co mnie osobiście interesuje. Ważne jest dla mnie, żeby mieć dostęp do rzetelnych informacji, zanim zdecyduję się na grę. Po długich poszukiwaniach trafiłem na stronę https://mostbets-polska.com/, która spełnia moje oczekiwania. To nie jest typowy serwis kasyna, ale solidne źródło wiedzy o bonusach i ofertach MostBet Casino. Znajdziesz tam szczegółowe recenzje, warunki i porady, które naprawdę pomagają w podjęciu odpowiedzialnych decyzji. Gorąco polecam!

  2. Jack Hitch pisze:

    halo

  3. Jack Hitch pisze:

    Firma przeżywa teraz wyjątkowo dobry okres, korzystając ze wzrostu popytu na usługi hotelarskie. W dobie cyfryzacji ciekawym rozwiązaniem są także innowacyjne podejścia do zakładów, takie jak https://mightytips.pl/zaklady-bukmacherskie/bitcoin-bukmacherzy/, które integrują kryptowaluty. Wprowadzenie nowych technologii może pomóc firmie wyróżnić się na tle konkurencji. Rozwój ten pokazuje, że elastyczność wobec nowości staje się kluczowa w strategii biznesowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *