Ewolucja tak, rewolucja nie. Tak określiłbym sytuację na rynku telewizji i mediów hotelowych w 2024 r. Wbrew rozpowszechnianym dezinformacjom, że tradycyjna telewizja się skończyła, ta trzyma się mocno. Nowe obiekty projektowane są już pod telewizję IPTV (nie mylić z telewizją internetową), czyli opartą na infrastrukturze LAN. W już istniejących nadal rządzi kabel koncentryczny. Dlatego też, żeby nie tworzyć dwóch różnych rodzajów urządzeń, producenci coraz częściej oferują rozwiązania hybrydowe.
To rozwiązania, które jednocześnie transmitują sygnał telewizyjny w standardzie DVB-T lub DVB-C kablem koncentrycznym oraz tzw. skrętką, czyli kablem nowszej kategorii 6 lub; 7. Takie hybrydowe stacje czołowe pozwalają na elastyczność w dostosowywaniu infrastruktury do potrzeb zarówno nowych, jak i modernizowanych obiektów. Dzięki temu hotelarze nie muszą inwestować w przyszłości w całkowitą wymianę sprzętu, co jest szczególnie korzystne w przypadku remontów czy modernizacji.
Telewizja interaktywna w hotelowych systemach
Wprowadzenie telewizji interaktywnej do hotelowych systemów telewizyjnych ma swoje liczne zalety. Umożliwia np. łatwiejsze zarządzanie treściami. Do tej pory takie rozwiązania były dostępne przeważnie dla dużych, sieciowych hoteli, które mają je wpisane w swo
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz