Telewizory są już centralnym punktem integracji różnych funkcji i usług w hotelu

Autor: Tomasz Gesulis, HTV Polska

Jak powinien wyglądać technologiczny system mediów w hotelu w połowie trzeciej dekady XXI wieku: jakich wielkości telewizorów oczekują goście; jakie funkcje powinny obecnie oferować, chodzi o takie, jakich nie było 5-10 lat temu albo traktowane były jako premium, a teraz powinny być w standardzie; z jakimi nowymi systemami hotelowymi powinien być zintegrowany; na co inwestor powinien zwracać obecnie uwagę przy projektowaniu swojego obiektu, aby to wszystko mogło sprawnie zadziałać, a co nie było tak istotne jeszcze kilka lat temu; jakie inwestycje powinien przeprowadzić właściciel działającego już od lat obiektu hotelowego, aby nie pozostać w tyle za nowo otwieranymi hotelami, a wymagają one jakiejś ingerencji w obecną „tkankę infrastrukturalną”.

Wchodząc do nowoczesnego hotelu w połowie trzeciej dekady XXI wieku, gość od razu zauważa, że technologia odgrywa kluczową rolę w tworzeniu wyjątkowego doświadczenia pobytu. Zaczyna się od telewizorów, które nie są już tylko narzędziem do oglądania programów telewizyjnych, ale centralnym punktem integracji różnych funkcji i usług dostępnych w hotelu.

Współczesne telewizory hotelowe są dostosowane do potrzeb różnych typów pokoi. W standardowych pokojach telewizory o przekątnej od 43 do 55 cali zapewniają wystarczający komfort oglądania. W apartamentach i luksusowych pokojach, gdzie przestrzeń jest większa, telewizory o przekątnej od 65 do 75 cali stają się normą, oferując wciągające wrażenia wizualne. Nowoczesne telewizory oferują teraz funkcje, które kiedyś były dostępne tylko w najdroższych modelach: smart TV, integracja z platformami streamingowymi jak Netflix czy YouTube lub możliwość podłączenia własnych urządzeń przez technologię BYOD (Bring Your Own Device) opartą np. na instalacjach chromecastowych. Goście mogą łatwo logować się na swoje konta streamingowe i cieszyć się ulubionymi programami bez konieczności korzystania z laptopów czy tabletów.

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *