Mercure Szczyrk Resort uruchamia sprzedaż pokoi   INWESTYCJE

Mercure Szczyrk Resort, który otwarty ma zostać jesienią, uruchomił sprzedaż w lifestylowym programie lojalnościowym ALL – Accor Live Limitless. Pokoje dostępne są od 1 października, standardowa dwójka w dzień powszedni kosztuje 648 zł, a w weekend 972 zł.

Grono klubowiczów tego programu obejmuje ponad 60 mln uczestników, z czego ponad 20 mln w Europie. Rezerwując pobyt w hotelu czy odwiedzając miejsca objęte programem, uczestnicy zyskują zniżki i zdobywają punkty, które mogą wymieniać na dodatkowe atrakcje i doświadczenia, zależnie od upodobań. Do dyspozycji gości odwiedzających Mercure Szczyrk Resort będzie 447 pokoi, dwie restauracje, trzy bary, a także bogata przestrzeń wellness, obejmująca centrum fitness, park wodny z basenami, pool bar i SPA, oraz konferencyjna mogąca pomieścić do 1,2 tys. uczestników. Hotel jest także jednym z najwyżej położonych obiektów w Polsce, znajdując się na wysokości 660 m n.p.m.

– Otwarcie Mercure Szczyrk Resort przyniesie zupełnie nowy poziom w naszym krajowym portfolio marki uwielbianej przez gości w Polsce, jak i na całym świecie. Niezrównana lokalizacja, wyszukany design, lokalny klimat i piękna atmosfera zagwarantują wszystkim gościom, jak i uczestnikom programu ALL niezapomniane wrażenia z pobytu w urokliwym Beskidzie Śląskim. Wierzymy, że ten flagowy hotel zdobędzie serca wszystkich turystów z Polski i zagranicy – podkreśla Małgorzata Kalinowska-Klimek, Vice President Franchise Operation Eastern Europe w Accor.

Obecne portfolio stworzonej w 1973 r. marki Mercure składa się z ponad 950 hoteli w ponad 65 krajach, a sieć Accor działa w ponad 110 krajach, oferując 5,6 tys. hoteli i obiektów hotelowych. Jej portfolio obejmuey ponad 40 marek hotelowych.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *