Autor: Opr. WK
Wyniki osiągnięte przez hotele w maju były lepsze niż przed rokiem, podobnie jak w kwietniu. Dzięki dwóm długim weekendom zdecydowanie lepiej wypadły obiekty wypoczynkowe, ale i hotele biznesowe utrzymały trend wzrostowy – wynika z comiesięcznej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego.
Wskaźniki obłożenia były na wyższym poziomie od uzyskanych rok temu. W maju frekwencję powyżej 50 proc. odnotowało osiem na 10 hoteli. Długi weekend czerwcowy, który rozpoczął się już pod koniec maja, okazał się równie udany jak majówka. Łącznie w maju hoteli z frekwencją poniżej 30 proc. było zaledwie 2 proc., natomiast obłożenie powyżej 50 proc. zanotowało 7
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz