Autor: Anna Patoleta
W ostatnich tygodniach pokojowe stały się głównymi aktorkami na scenie międzynarodowej polityki, doprowadzając do upadku jednego z najpotężniejszych ludzi na świecie – przewodniczącego MFW. Były też autorkami ważnego wydarzenia artystycznego w Polsce – panie pokojowe z Ibisa opowiadały o sobie w pokojach hotelowych.
Atak seksualny Dominique’a Strauss-Kahna na afrykańską pokojówkę w Sofitelu na Manhattanie spowodował zamieszanie na globalnych rynkach finansowych, gdyż Strauss-Kahn był tym, który miał na nie realny wpływ. A samo wydarzenie zintegrowało środowisko nowojorskich pokojowych, które organizowały demonstracje przed sądem, gdy dowożono Strauss-Kahna. Tym bardziej, że niedługo później odnotowano atak na pokojową w innym ekskluzywnym hotelu przez pewnego szejka. Powstał pomysł wyposażania pokojowych w tzw. panic button, dzięki któremu mogłyby wezwać pomoc w przypadkach agresji ze strony gości. Nad wprowadzeniem go do prawa debatował parlament stanu Nowy Jork. .
PANIC BUTTON
– Wysyłamy pracowników hoteli samych do pokoi bez drugiej osoby, bez żadnego zabezpieczenia – tłumaczy Rory Lancman ze Zgromadzenia Stanu Nowy Jork. – To dzwonek ostrzegawczy dla naszej branży. Trzeba dokonać przeglądu wszystkich regulaminów i procedur w swoim hotelu– przyznaje Laurence Gerrel, dyrektor zarządzający Strategic Hotels & Resorts. Jednak takie opinie s [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz