Po 20 latach Grupa Dobry Hotel – która jest dzierżawcą i operatorem 23 hoteli i obiektów hotelowych – w procesie całościowego rebrandingu zmienia swoją nazwę i wprowadza na rynek własną markę. Hotele i obiekty funkcjonujące dotąd pod nazwami własnymi w grupie, teraz otrzymają rozszerzenie Destigo Hotels. To także element planowanej ekspansji zagranicznej firmy.
Jak opisuje firma, „Destigo odzwierciedla to, co stanowi fundament naszej firmy – atrakcyjne miejsce i ofertę, walory i potencjał zarządzanych przez nas obiektów, jakość obsługi i komfort pobytu. Wraz z wprowadzeniem marki, wprowadzamy nowy claim – Każda podróż to opowieść. Oddaje on sedno Destigo Hotels – różnorodną ofertę, ciekawe lokalizacje, walory artystyczne hoteli czy wreszcie kuchnię opowiadającą poprzez smaki obecną, a niekiedy minioną historię danego miejsca”.
– Nowa tożsamość grupy odzwierciedla to, co stanowi jej DNA: atrakcyjność oferty, dbałość o każdy szczegół, jakość obsługi i komfort pobytu. To wreszcie odpowiedź na potrzeby gości, których celem podróży jest nie tyle dobre, ile wyjątkowe miejsce. W portfolio naszej grupy są unikatowe, także luksusowe hotele. I m.in. ten fakt skłonił nas do zmiany nazwy, a jednocześnie wprowadzenia marki konsumenckiej identyfikującej nas w Polsce i za granicą – mówi Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel Grupy Dobry Hotel. Prace nad projektem trwały ponad dwa lata. Poprzedzone zostały analizą, wewnętrznymi konsultacjami, warsztatami i badaniami rynku.
– Jeszcze trzy lata temu Grupa Dobry Hotel zarządzała 11 hotelami, dziś to już 23 obiekty, w tym hotele o unikatowych walorach historycznych, architektonicznych i światowym poziomie designu. Konieczne zatem stało się stworzenie nowego wizerunku grupy, który oddawać będzie wyjątkowość naszej oferty – tłumaczy Marzena Szawarska-Niczko, dyrektor marketingu grupy.
– Zdecydowaliśmy się na niezwykle ambitny projekt całościowej zmiany, obejmującej stworzenie nowej marki wraz z komplementarnym systemem identyfikacji wizualnej, odpowiadającej światowym trendom i poziomowi marek globalnych. Zmiany obejmą szeroki obszar komunikacji: od nowych logotypów większości hoteli, przez nowe serwisy internetowe, materiały graficzne, komunikację digital, oznakowanie budynków, aż po zmianę nazwy i identyfikacji naszego programu lojalnościowego, który funkcjonować będzie pod nazwą Destigo More. Za koncept kreatywny odpowiada międzynarodowa agencja strategiczno- brandingowa Dragon Rouge.
Znak w logo Destigo składa się z czterech liter D skierowanych w różnych kierunkach, tworzących nasyconą odcieniami pomarańczu rozetę. Oddawać ma to charakter portfolio – obiektów w najatrakcyjniejszych miejscach w Polsce, z ciekawą historią, jak mieszczący się w budynku dawnego Pałacu Leipzigera hotel Altus Palace we Wrocławiu, czy hotele na Starym Mieście w Krakowie – H15 Luxury Palace w Pałacu Lubomirskich i H15 Hotel Francuski, w którym ponad 100 lat temu powstał Polski Komitet Olimpijski. Grupa Dobry Hotel powstała w 2004 r. Zaczynała od zarządzania niewielkimi obiektami hotelowymi w Trójmieście. Obecnie Destigo Hotels ma w swoim portfolio 23 obiekty, również w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz w Zakopanem, Mikołajkach, Jastarni i Kołobrzegu, planując nowe przejęcia i otwarcia.
Dodaj komentarz