Termy Karkonosze Resort & Spa

8 lipca rusza pierwsza część kompleksu Termy Karkonosze Resort & Spa w Staniszowie między Jelenią Górą a Szklarską Porębą z willową strefą rodzinną, składającą się ze 126 pokoi i apartamentów po 14 w dziewięciu willach z zewnętrznymi jacuzzi na tarasach wszystkich budynków oraz Ristorante Góra Słońca z kuchnią włoską.

Wkolejnych etapach, które mają zostać ukończone w przyszłym roku, otwarta zostanie bardziej kameralna strefa willowa z 10 budynkami, w których znajdzie się po osiem apartamentów, a całość przeplatana będzie sadzawkami, basenami termalnymi, ścieżkami i zielenią, oraz 5-gwiazdkowy hotel z 64 pokojami, restauracją, salą konferencyjną, zespołem basenów termalnych, strefą SPA & wellness. Łącznie na powierzchni ponad 6 ha zaprojektowany przez pracownię Q2 Studio z Wrocławia kompleks zaoferuje 266 pokoi hotelowych i i apartamentów sprzedawanych w systemie condo w trzech strefach – hotelowo-rekreacyjnej, rodzinnej i kameralnej. Motywem łączącym wszystkie części i funkcje jest woda, pojawiająca się pod różnymi postaciami w różnych strefach. Łączna powierzchnia lustra wody wynosić ma 3,5 tys. m kw., a temperatura w basenach zewnętrznych osiągająca 28-36°C umożliwiać ma całoroczne kąpiele termalne. W otwieranej w lipcu strefie rodzinnej wokół naturalnego stawu poza dziewięcioma budynkami zaplanowano też mający stanowić jej centralny punkt budynek klubowy z basenem zewnętrznym i plażą.

– Atutem Staniszowa, gdzie powstają Termy Karkonosze, jest bliskość Karkonoszy oraz znanych górskich kurortów Karpacza i Szklarskiej Poręby – tłumaczy wywodzący się z branży IT inwestor Paweł Witkiewicz, członek zarządu kompleksu. Pierwsze informacje o planach tej inwestycji pojawiły się na początku 2021 r. ze strony Grupy Europlan Artura Koziei. Miała być ona operatorem kompleksu, ale strony rozstały się jesienią ub.r. W inwestycję zaangażował się Grzegorz Gacek, który został jej 50-procentowym udziałowcem, a operatorem kompleksu została jego spółka HSP Management, zarządzająca m.in. należącymi do niego hotelami Szczawnica Park Resort & SPA i Batory oraz Apartamentami Eko i Willą Tęcza, wszystkie w Szczawnicy.

– Wprowadzamy na rynek hotelarski zupełnie nową jakość, której w tym regionie jeszcze nie było. Zależy nam, aby nasi goście otrzymali luksusowy pobyt i zrelaksowali się zgodnie z ideą slow life – mówi Grzegorz Gacek.

– Misją HSP Management jest kultywowanie tradycji hotelarskich poprzez dostarczanie gościom wyjątkowego serwisu, a także niezapomnianych wrażeń z pobytu w pięknych polskich lokalizacjach. Odpowiadając na potrzeby naszych gości, poszerzamy naszą grupę hotelową o kolejne urokliwe miejsce. Goście, którzy doświadczyli naszej gościnności w Pieninach, będą mogli odpocząć również w Karkonoszach, mając gwarancję jakości obsługi, kuchni, produktów i designu.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *