Grupa Dobry Hotel – która jest dzierżawcą i operatorem 23 hoteli i obiektów hotelowych – w procesie całościowego rebrandingu zmienia swoją nazwę i wprowadza na rynek własną markę. Będą one funkcjonować pod dotychczasowymi nazwami własnymi z rozszerzeniem Destigo Hotels. To także element planowanej ekspansji zagranicznej firmy.
Jak opisuje firma, „Destigo odzwierciedla to, co stanowi fundament naszej firmy – atrakcyjne miejsce i ofertę, walory i potencjał zarządzanych przez nas obiektów, jakość obsługi i komfort pobytu. Wraz z wprowadzeniem marki, wprowadzamy nowy claim – Każda podróż to opowieść. Oddaje on sedno Destigo Hotels – różnorodną ofertę, ciekawe lokalizacje, walory artystyczne hoteli, czy wreszcie kuchnię opowiadającą poprzez smaki obecną, a niekiedy minioną historię danego miejsca".
– Jestem dumny, że dziś mogę oficjalnie ogłosić naszą nową markę DESTIGO HOTELS. Wprowadzenie jej na polski rynek to świadoma i przemyślna decyzja. Nowa tożsamość grupy odzwierciedla to, co stanowi jej DNA - atrakcyjność oferty, dbałość o każdy szczegół, jakość obsługi i komfort pobytu. To wreszcie odpowiedź na potrzeby gości, których celem i miejscem podroży jest nie tyle dobre, co wyjątkowe miejsce. W portfolio naszej Grupy - dotychczas funkcjonującej pod nazwą Dobry Hotel, dziś Destigo Hotels - są unikalne, także luksusowe hotele. I między innymi ten fakt skłonił nas do zmiany nazwy, a jednocześnie wprowadzenia marki konsumenckiej identyfikującej nas w Polsce i za granicą – mówi Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel Grupy Dobry Hotel.
Prace nad projektem trwały ponad dwa lata. Poprzedzone zostały wnikliwą analizą, wewnętrznymi konsultacjami, warsztatami i badaniami rynku. – Jeszcze trzy lata temu Grupa Dobry Hotel zarządzała 11 hotelami, dziś to już 23 obiekty, w tym hotele o unikalnych walorach historycznych, architektonicznych i światowym poziomie designu. Konieczne zatem stało się stworzenie nowego wizerunku Grupy, który oddawać będzie wyjątkowość naszej oferty. Zdecydowaliśmy się na niezwykle ambitny projekt całościowej zmiany, obejmującej stworzenie nowej marki wraz z komplementarnym systemem identyfikacji wizualnej, odpowiadającej światowym trendom i poziomowi marek globalnych. Zmiany obejmą szeroki obszar komunikacji - od nowych logotypów większości naszych hoteli, przez nowe serwisy internetowe, materiały graficzne, komunikację digital, oznakowanie budynków, aż po zmianę nazwy i identyfikacji naszego programu lojalnościowego, który funkcjonować będzie pod nazwą Destigo More – mówi Marzena Szawarska-Niczko, dyrektor marketingu w Grupie Dobry Hotel. – Często spotykamy się z przekazem, że w hotelu gość powinien poczuć się jak w domu. My uważamy inaczej - chcemy, by wizyta w naszych hotelach była właśnie oderwaniem od codzienności, inspirowała, dostarczała zupełnie nowych emocji, związanych również z odkrywaniem historii regionu, miasta, a nawet samego hotelu. Znak w logo Destigo składa się z czterech liter D skierowanych w różnych kierunkach, tworzących nasyconą kolorem i odcieniami pomarańczu rozetę - oddaje to charakter naszego portfolio, obiektów położonych w najbardziej atrakcyjnych miejscach w Polsce, oryginalnych, z ciekawą historią, jak mieszczący się w budynku dawnego Pałacu Leipzigera Hotel Altus Palace we Wrocławiu, czy nasze hotele na Starym Mieście w Krakowie - H15 Luxury Palace w dawnym pałacu Lubomirskich i H15 Hotel Francuski, w którym ponad 100 lat temu powstał Polski Komitet Olimpijski. Tak więc nie tylko gościmy, ale też goszcząc opowiadamy ciekawe historie i budujemy nowe - w pamięci naszych gości.
Za koncept kreatywny odpowiada międzynarodowa agencja strategiczno-brandingowa Dragon Rouge, zdobywca wielu nagród za projekty brandingowe w Polsce i na świecie. – Dogłębne zrozumienie przez zespół Dragon Rouge naszych oczekiwań, doświadczenie projektowe, poziom kreacji i elastyczność na każdym etapie współpracy zaowocowała stworzeniem zupełnie nowej jakości przekazu. Jestem przekonana, że dzięki niej zrealizujemy główny cel tej zmiany - zbudujemy wartość i świadomość marki wśród naszych Gości, zarówno polskich, jak i zagranicznych – dodaje Marzena Szawarska-Niczko.
Destigo Hotels - dotychczasowa Grupa Dobry Hotel - to firma specjalizująca się w zarządzaniu obiektami hotelowymi i gastronomicznymi. Powstała 15 kwietnia 2004 roku. Zaczynała od zarządzania niewielkimi obiektami hotelowymi w Trójmieście. Obecnie Destigo Hotels ma w swoim portfolio 23. obiekty również w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz w Zakopanem, Mikołajkach, Jastarni i Kołobrzegu, planując nowe przejęcia i otwarcia. – Swoje działania koncentrujemy na umocnieniu pozycji firmy na rynku oraz zwiększeniu portfolio zarządzanych obiektów. Z zaangażowaniem rozwijamy grupę dbając o komfort naszych gości oraz naszych partnerów i inwestorów. Zaufali nam właściciele nieruchomości zlokalizowanych w prestiżowych miejscach Polski, powierzając nam prowadzenie swojego biznesu. Mamy silną pozycję na rynku, ale jestem przekonany, że nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Dziękuję wszystkim naszym partnerom za zaufanie, a pracownikom za budowanie nowego rozdziału w naszej historii - od dziś pod brandem Destigo, a jednocześnie własnego miejsca pracy – podkreśla Leszek Mięczkowski.
Grupa stawia zarówno na promocję i rozwój marki własnej, jak i współpracę z globalnymi, międzynarodowymi sieciami poprzez umowy franczyzowe - między innymi z Hyatt, Marriott i Wyndham.
Dodaj komentarz