Guru marketingu prof. Philip Kotler chwali markę Halo w nowej książce „Podstawy nowoczesnego marketingu”

W trakcie konferencji InfoShare 2024 zorganizowanej 22-23 maja w Gdańsku odbyła się premiera książki „Podstawy nowoczesnego marketingu” Philipa Kotlera – guru światowego marketingu – w której jednym ze studiów przypadku jest nowa polska marka hotelowa Halo stworzona przez PHH.

To publikacja, która łączy teorię i praktykę biznesu, stanowiąc źródło wiedzy dla studentów, managerów i przedsiębiorców. Książka analizuje przypadki firm, które odniosły spektakularne sukcesy, zmieniając oblicze polskiego i światowego biznesu. Jest praktycznym przewodnikiem po współczesnym marketingu, prezentując innowacyjne podejścia i sukcesy blisko 40 firm, w tym marki Halo. Case study Halo, przygotowane przez Annę Izdebską-Litefti, kierownik ds. marketingu, oraz Renatę Pawłowską-Maciak, dyrektor pionu handlowego PHH, szczegółowo opisuje proces rebrandingu i wprowadzenia na rynek nowej polskiej marki hotelowej.

– Udział marki Halo w książce „Podstawy nowoczesnego marketingu” oraz prezentacja jej sukcesów podczas konferencji InfoShare 2024 to znaczące osiągnięcia, które podkreślają innowacyjne podejście Polskiego Holdingu Hotelowego do rebrandingu i marketingu – podkreśla Renata Pawłowska-Maciak. Obecnie pod marką Halo działają cztery obiekty, które przeszły generalne modernizacje: Halo Szczyrk, Halo Hel, Halo Toruń i Halo Szczecin.

– Łączą lokalny charakter z nowoczesnym designem, gwarantując międzynarodowy standard w konkurencyjnych cenach. Marka kładzie duży nacisk na budowanie relacji, celebrowanie codziennych chwil oraz współpracę z lokalnymi dostawcami – tłumaczy Anna Izdebska- -Litefti. InfoShare to największa konferencja technologiczna i start-upowa w Europie Środkowo-Wschodniej, przyciągająca co roku tysiące uczestników z całego świata. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 150 prelegentów, którzy omawiali najnowsze globalne trendy technologiczne, innowacje w biznesie, sztuczną inteligencję oraz marketing przyszłości.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *