W Zakopanem otwarto luksusowy Górski Diament

W Zakopanem 200 m od Krupówek otwarty został luksusowy aparthotel Górski Diament z 50 apartamentami, restauracją i strefą SPA & wellness z basenem. Inwestorem jest grupa Księstwo Góralskie.

Aparthotel powstał w miejscu byłego hotelu Daglezja, należącego do PKO BP, na działce sąsiadującej z 5-gwiazdkowym Bachleda Residence. Apartamenty mają powierzchnię od 38 do 90 m kw. Nocleg kosztuje od 4 tys. zł za dobę, a sprzedawane inwestorom są po kilkadziesiąt tysięcy złotych za m kw. Obiekt oferuje, jak opisano na jego stronie WWW, „luksusowe wykończenia, w tym wylewki cementowo-piaskowe na podłogach, gipsowe tynki, drewnianą stolarkę okienną z szybami o współczynniku przenikalności <c.1.0, 4-5-osobowe jacuzzi na każdym balkonie, ciepło z przyjaznej dla środowiska Geotermii Podhalańskiej z grzejnikami konwertorowymi, windy w stylu glamour”, gdzie „elementy drewna nadają im wyjątkowy charakter, sprawiając, że wchodzenie do swojego apartamentu staje się prawdziwym rytuałem”.

Strefa relaksu składa się z basenu o wymiarach 16 x 4 m, baseniku dla dzieci, trzech jacuzzi oraz gabinetów SPA, a restauracja to „nie tylko jedzenie; to prawdziwe dzieło sztuki smaku, które przenosi w świat wyrafinowanego luksusu, komfortu i rozkoszowania zmysłów”. Księstwo Góralskie – na czele którego stoi Wojciech Krzyściak, posiadający w Zakopanem m.in. kilka lokali gastronomicznych na Krupówkach czy browar restauracyjny Watra – to koncept biznesowy stworzenia marki oferującej najlepsze produkty związane z Podhalem wykonywane przez lokalnych rzemieślników. Od mebli i artykułów wykończenia wnętrz (Mountain Design), przez oświetlenie (Mountain Light), biżuterię (Mountain Diamond), odzież, po artykuły spożywcze (Górskie Praliny), a aparthotel Górski Diament jest najnowszym elementem tego konceptu



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *