Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz”, a spot nagrany został w hotelu Lake Hill Mazury w Ostródzie. Nadrzędnym celem marki jest bowiem zapewnienie klientom dostępu do wymarzonych hoteli w najatrakcyjniejszych cenach na rynku.
Wraz z początkiem czerwca w największych stacjach telewizyjnych w Polsce pojawiły się najnowsze spoty reklamowe Travelist.pl. Są one częścią nowej, odświeżonej komunikacji marketingowej. Działania mają na celu zwiększanie świadomości marki oraz podkreślenie jej najmocniejszych przewag konkurencyjnych, takich jak: komfort, ekspercka selekcja obiektów oraz gwarancja najlepszej ceny.
– Osią narracyjną naszej nowej kampanii jest „usuwamy ALE”. W domyśle oznacza to wyeliminowanie wszelkich przeszkód z marzeń naszych klientów o komfortowym, udanym wypoczynku rynku – tłumaczyAgata Szulc, CEO w Travelist.pl. – Często myślimy o idealnym hotelu, ale zawsze pojawia się jakieś „ALE”, np. zbyt duży wybór obiektów albo brak pewności, czy dana oferta na pewno jest tą najkorzystniejszą. W Travelist.pl zapewniamy wyjątkowe promocje i najlepsze ceny, a jeśli użytkownik zgubi się w gąszczu różnych ofert dostępnych w sieci, wychodzimy mu naprzeciw z ekspercką selekcją najlepszych ofert hotelowych na rynku.
Wszystkie ujęcia kręcone były w hotelu Lake Hill Mazury Resort & Spa w Ostródzie. To jeden z najchętniej wybieranych obiektów na stronie Travelist.pl, który odzwierciedla marzenia o hotelowym komforcie m.in. za sprawą szerokiej oferty udogodnień, takich jak aquapark, SPA, kręgle czy balkony z widokiem na wodę. Mimo że główną scenerią do nagrań był obiekt położony na Mazurach, to w spotach prezentowanych będzie także 11 innych hoteli – w tym trzy zagraniczne. Na portalu dostępnych jest łącznie ponad 750 ofert.
Podobnie jak w poprzednich ogólnopolskich kampaniach, realizowanych od 2022 r. pod hasłem „Mamy Twój pomysł na…”, portal stawia na działania 360°. Obejmują one m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu public relations. Każdy z czterech spotów (1x30 s. i 3x15 s.) przedstawia hotelowe historie, w których główną rolę odgrywa rodzina – kluczowy segment wśród klientów portalu.
Kampania rozpoczęła się w poniedziałek 3 czerwca i potrwa do początku sierpnia. Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Za koncepcję kampanii oraz część kreatywną odpowiada agencja White Bits, za produkcję spotu dom produkcyjny PARANO Films, natomiast media plan powstał we współpracy z agencją Value Media. Działania z zakresu public relations poprowadzi po raz kolejny agencja Publicon.
Dodaj komentarz