Od 13 czerwca 2011 Dział Obsługi Klienta Gaspolu dysponuje nowoczesnym systemem Call Center z Interaktywnym Systemem Obsługi Głosowej (IVR). Dzięki niemu Klienci Gaspolu dzwoniąc zarówno na numer infolinii, jak i na numer stacjonarny, mogą połączyć się z każdym działem. Każde przychodzące połączenie jest realizowane.
System w sposób automatyczny kieruje rozmowy do odpowiedniego miejsca w strukturze firmy. Klient ma możliwość precyzyjnego wyboru tematu rozmowy i łączony jest bezpośrednio z wybranym konsultantem. Dzięki temu szybciej uzyskuje odpowiedź na nurtujące go pytania.
Dodatkowym ułatwieniem jest uruchomienie jednego numeru dla użytkowników telefonów komórkowych dzwoniących z całej Polski. Od 13 czerwca mogą oni kontaktować się z Gaspolem pod numerem 81 855 0 855. Numer infolinii 800 190 190 – pozostaje bez zmian.
Po wprowadzeniu płatności on-line w sklepie internetowym Gaspolu i implementacji Wirtualnego Doradcy w ubiegłym roku, nowoczesne Call Center jest kolejnym rozwiązaniem ułatwiającym komunikację Klientów z Gaspolem.
Dodaj komentarz