Innowacyjność, jakość w przystępnej cenie i atmosfera sprzyjająca społecznym interakcjom – to podstawowe założenia hoteli funkcjonujących pod markami rodziny ibis, która świętuje w tym roku 50. urodziny. Pierwszy hotel ibis przywitał gości we francuskim Bordeaux w 1974 r. Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget składa się z ponad 2,5 tys. lokalizacji w 79 krajach, z ambitnym planem rozwoju.
Marka od premiery dynamicznie rozwijała się najpierw w Europie, a następnie na całym świecie. Lata 90. były punktem zwrotnym w jej historii – otwarcie ibis Fortaleza w Brazylii dało początek ekspansji sieci w Ameryce Południowej, marka weszła wtedy też na rynek w Australii, a w 1997 r. w Maroku powstał pierwszy hotel ibis w Afryce. Na początku XXI wieku otwarto pierwszy hotel w Chinach. Rodzina marek ibis W 2012 r. Accor założył rodzinę ibis, składającą się z trzech marek: ibis, ibis Styles, w które przekształcone zostały hotele działające pod marką All Seasons, kupioną przez Accor w 1999 r., i ibis Bud
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz