Autor: Grzegorz Zięba
Grzegorz Zięba
Autor jest dyrektorem HoReCaDi w agencji Entertainment Group
Rynek weryfikuje wszystko. Podaż kształtuje popyt i na odwrót. Gdyby każdy zdawał sobie z tego sprawę, otaczałby nas błogi profesjonalizm oraz pełne zadowolenie z siebie i świadczonych usług, niezależnie od branży, miejsca i specjalizacji... W tym przypadku - branży gastronomicznej.
Na szczęście dla audytorów, a na nieszczęście gości, jest inaczej. Pisząc o gastronomii, mam na uwadze znany wszystkim skrót HoReCaDi, czyli hotele, restauracje, kawiarnie i dyskoteki. Wielki, szlachetny rynek usług, zagłębie bardziej lub mniej profesjonalnych centrów rozrywki, cichych barków, wykwintnych hoteli.
Od lobby barów w ekskluzywnych miejscach po bufety gdziekolwiek. Od przydrożnych zajazdów po lodówki w pięciogwiazdkowych hotelach, gdzie zawsze mają problem z rozliczeniem na czas tego, co wypiliśmy, aby później ściągnąć należność z karty kredytowej, doprowadzając nas tym do szału... Nasi go [...]
Autor jest dyrektorem HoReCaDi w agencji Entertainment Group
Rynek weryfikuje wszystko. Podaż kształtuje popyt i na odwrót. Gdyby każdy zdawał sobie z tego sprawę, otaczałby nas błogi profesjonalizm oraz pełne zadowolenie z siebie i świadczonych usług, niezależnie od branży, miejsca i specjalizacji... W tym przypadku - branży gastronomicznej.
Na szczęście dla audytorów, a na nieszczęście gości, jest inaczej. Pisząc o gastronomii, mam na uwadze znany wszystkim skrót HoReCaDi, czyli hotele, restauracje, kawiarnie i dyskoteki. Wielki, szlachetny rynek usług, zagłębie bardziej lub mniej profesjonalnych centrów rozrywki, cichych barków, wykwintnych hoteli.
Od lobby barów w ekskluzywnych miejscach po bufety gdziekolwiek. Od przydrożnych zajazdów po lodówki w pięciogwiazdkowych hotelach, gdzie zawsze mają problem z rozliczeniem na czas tego, co wypiliśmy, aby później ściągnąć należność z karty kredytowej, doprowadzając nas tym do szału... Nasi go [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz