20 lutego w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport odbyło się kolejne spotkanie Ambasadorów PHH, na którym zostały wręczone odznaki programu Ambasador oraz nagrody dodatkowe dla wszystkich dotychczasowych laureatów z warszawskich oddziałów spółki.
Program Ambasador adresowany jest do 480 pracowników Polskiego Holdingu Hotelowego. Obecnie w grywalizacji uczestniczy już 370 zatrudnionych. Na koniec stycznia zarejestrowano aż 4 tys. aktywności i zostały wypłacone 202 nagrody pieniężne dla 136 osób, w tym dla 84 nowych Ambasadorów, 49 o statusie Złotym i 3 o statusie Platynowym. Punkty złote są przyznawane za działalność społeczną, prozdrowotną, koleżeńską postawę, pochwały od gości, przełożonych lub współpracowników. Prawo do dodatkowych nagród (power banków oraz toreb pełnych energii) uzyskało 96 laureatów (na 202 wypłacone nagrody).
– Nasz program Ambasador wciąż ewoluuje, unowocześniamy go wsłuchując się w głos naszych pracowników dostosowując go do ich potrzeb i pomysłów. Dzięki niemu motywujemy, wspieramy i nagradzamy naszych pracowników, by byli zaangażowani nie tylko w swoim środowisku pracy i na swoich stanowiskach, lecz także, by aktywnie działali na rzecz społeczeństwa – podkreśla Danuta Kisielewska, dyrektor personalna w PHH. – To wyjątkowy program, wykraczający poza tradycyjne programy motywacyjne. Został doceniony nie tylko w Polsce, zdobywając certyfikat i statuetkę „Friendly Workplace”, ale otrzymał także nagrodę w europejskim konkursie Employer Brand Management Awards 2023.
Po uroczystym wręczeniu odznak oraz dodatkowych nagród grupa Ambasadorów wzięła czynny udział w innowacyjnych warsztatach poprowadzonych metodą „design thinking”. Tematem warsztatów było podejmowanie aktywności mających na celu udział pracowników w działaniach prośrodowiskowych i wolontariatach. Zagadnienia będące przedmiotem warsztatów omówiła Magdalena Gajdur, starszy specjalista ds. zrównoważonego rozwoju. – Działania proekologiczne to nie tylko ważny krok w budowaniu pozytywnego wizerunku naszej firmy, ale również sukces w przyciąganiu świadomych ekologicznie gości. Pamiętajmy, że pokazywanie i komunikowanie tego, że jesteśmy eko wymaga od nas konsekwencji i autentyczności w działaniach – zaznacza Magdalena Gajdur.
Warsztaty zaowocowały szeregiem proekologicznych pomysłów, które wpisują się w strategię zrównoważonego rozwoju Grupy PHH „W trosce o ludzi i środowisko”, na lata 2023-2028. Będą one realizowane w ramach trzech filarów programu Środowiskowego Eco Challenge (Eco Gesty, Eco Inspiracje, Eco Inwestycje), angażując w działania prośrodowiskowe zarówno pracowników, jak i gości hotelowych.
„Ambasador” to innowacyjny, nagrodzony w Polsce oraz na arenie międzynarodowej program motywacyjny przeznaczony dla pracowników PHH. Uczestnicy grywalizacji już od trzech lat w zamian za określone postawy i aktywności gromadzą punkty, które są wymieniane na nagrody pieniężne. Punkty można otrzymać m.in. za udział w wolontariacie społecznym, w tym za udział w akcjach pomocy dla migrantów z Ukrainy, udział w ochotniczych służbach na przykład OSP, członkostwo w organizacjach pozarządowych o charakterze wolontariackim czy wyjątkową pomoc koleżeńską. Istnieje również możliwość zdobycia punktów za wykonywanie obowiązków ponad standardowe zadania stanowiskowe, polecenie nowego pracownika lub profilaktykę zdrowotną, np. szczepienie przeciw grypie, uzyskanie paszportu COVID-owego, oddanie krwi czy wpisanie do bazy DKMS.
Dodaj komentarz