Autor: Sylwia Bortniak
Sylwia Bortniak
Autorka jest z wykształcenia socjologiem, hotelarzem z doświadczenia. Reprezentuje firmę Concierge Polska
W jaki sposób goście hotelowi postrzegają nasz obiekt, jakie czynniki wpływają na ich wrażenia i decydują ostatecznie o wydanej przez nich ocenie, którą w praktyce jest ponowne odwiedzenie tego samego miejsca.
K lient, który dużo podróżuje, porównuje zazwyczaj nasz hotel z podobnymi obiektami, z którymi się już zetknął. Porównania te mogą być związane zarówno ze spostrzeżeniami dotyczącymi lokalizacji i wyposażenia, jak i z dostępnymi bezpośrednio lub pośrednio usługami. Wyłączmy z naszych rozważań kwestie lokalizacji hotelu oraz jego kategoryzacji, które to czynniki analizuje kierownictwo hotelu zarówno w fazie jego budowy, gdy zapadają decyzje, co oprócz pokoi hotelowych ma znaleźć się w murach danego obiektu, jak i w okresie późniejszej działalności.
Pod wpływem tych analiz, pod kątem potrzeb najbardz [...]
Autorka jest z wykształcenia socjologiem, hotelarzem z doświadczenia. Reprezentuje firmę Concierge Polska
W jaki sposób goście hotelowi postrzegają nasz obiekt, jakie czynniki wpływają na ich wrażenia i decydują ostatecznie o wydanej przez nich ocenie, którą w praktyce jest ponowne odwiedzenie tego samego miejsca.
K lient, który dużo podróżuje, porównuje zazwyczaj nasz hotel z podobnymi obiektami, z którymi się już zetknął. Porównania te mogą być związane zarówno ze spostrzeżeniami dotyczącymi lokalizacji i wyposażenia, jak i z dostępnymi bezpośrednio lub pośrednio usługami. Wyłączmy z naszych rozważań kwestie lokalizacji hotelu oraz jego kategoryzacji, które to czynniki analizuje kierownictwo hotelu zarówno w fazie jego budowy, gdy zapadają decyzje, co oprócz pokoi hotelowych ma znaleźć się w murach danego obiektu, jak i w okresie późniejszej działalności.
Pod wpływem tych analiz, pod kątem potrzeb najbardz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz