Tak będą wyglądały pokoje hotelu voco w Katowicach…

Wchodzący w skład Grupy PHH hotel Katowice, który po generalnym remoncie działał będzie jako pierwszy w Polsce pod marką voco sieci IHG Hotels & Resorts, przygotował pokój wzorcowy. Po całkowitej modernizacji należący do Grupy PHH obiekt zaoferuje 167 pokoi.

Obecnie trwa remont i przystosowanie hotelu do wymogów nowej marki voco, co zakończyć ma się w połowie przyszłego roku. W grudniu ub.r. podpisana została umowa z firmą Mostostal Warszawa na modernizację hotelu za 130,28 mln zł brutto do 26 czerwca 2024 r. Projekt stworzyła FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki. W przygotowanym pokoju wzorcowym dominującym motywem jest nawiązanie do stylistyki lat 60. XX wieku, kiedy powstał budynek. Cały pokój utrzymany jest w stonowanym barwach, przełamywanych zdecydowanymi akcentami kolorystycznymi w dodatkach, które mają dodawać wnętrzu elegancji i szyku.

– Grupa PHH jako pierwsza wprowadza na polski rynek markę voco, pod której brandem będzie funkcjonował hotel Katowice. Marka voco z pewnością da nową jakość hotelowi Katowice. Zależy nam, aby każdy gość przebywający w naszych unowocześnionych wnętrzach mógł czuć się wyjątkowo i komfortowo. Wierzymy, że po zakończonym remoncie nasz hotel będzie wyróżniał się na tle innych obiektów i umocni swoją pozycję na turystycznej mapie Katowic – mówi Magdalena Szefernaker, rzecznik prasowy Polskiego Holdingu Hotelowego. Marka voco z segmentu upscale stworzona została przez IHG w 2018 r. Chce „łączyć w sobie wiarygodność i jakość globalnego brandu z nieformalnym klimatem i oryginalnością hotelu niezależnego, dlatego każdy voco posiada swój unikatowy styl i charakter”. Pokoje gościnne charakteryzują się żywym, współczesnym wystrojem, a voco zachęca gości również do korzystania z tętniącego życiem baru i restauracji, by oddać się „życiu w stylu voco”.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *