Hotel Marketing Conference 2023: miesiąc do wydarzenia i ponad 500 zapisanych uczestników

Hotel Marketing Conference (HMC) 2023, największa konferencja w branży z zakresu marketingu hotelowego, odbędzie się już za miesiąc 26-27 października w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Na konferencję organizowaną przez Profitroom lidera dostawców technologii rezerwacyjnych i stron internetowych dla hoteli w Polsce i na świecie – zapisanych jest już ponad 500 specjalistów z sektora hospitality i z każdym dniem lista ta się wydłuża.

HMC 2023 to nie tylko okazja do spotkania ekspertów marketingu hotelowego, ale także liderów branży, którzy dzielą się najnowszymi trendami i strategiami w dziedzinach marketingu, sprzedaży, promocji oraz zarządzania hotelami. 

Tegoroczna edycja HMC odbywać się będzie pod hasłem Endless Possibilities, co podkreśla nieskończone możliwości, jakie stoją przed hotelarzami. Będzie to już trzecia edycja zorganizowana w hybrydowej formie, aby umożliwić uczestnictwo z każdego miejsca na świecie, co jest kontynuacją idei szerzenia bezpłatnej wiedzy dla wszystkich hotelarzy przez Profitroom.

Wśród prelegentów i prelegentek tegorocznej konferencji znjadą się: prof. Henryk Mruk, Joanna Kulesza, Edyta Walczak, Waldemar Antonowicz, Wojciech Bizub, Jacek Kotarbiński, Paweł Tkaczyk, Tomasz Kałuża, Magdalena Urbaniak i Patrycja Brychcy.

Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference, podkreśla, że uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w inspirujących prelekcjach, prowadzonych przez doświadczonych ekspertów z dziedziny marketingu, sprzedaży i zarządzania hotelami. W programie nie zabraknie również paneli dyskusyjnych, dających uczestnikom szansę na wymianę wiedzy i doświadczeń. Wydarzenie zwieńczone zostanie stałym punktem programu HMC - Simply More Party, które pozwoli na nieformalną integrację.

Nowością tegorocznej HMC, będzie Gala wręczenia nagród Direct Booking Awards. Konkurs ma na celu wyłonienie i nagrodzenie hoteli, które w tym roku osiągnęły największy udział rezerwacji bezpośrednich w sprzedaży online, stworzyły najlepsze kampanie marketingowe i prowadzą najbardziej efektywne kanały social media wśród obiektów hotelarskich w kraju.

Dużą popularność zdobyły, wprowadzone po raz pierwszy w tym roku, warsztaty Masterclass. Prowadzone przez wybitnych praktyków i wykładowców z Executive MBA UEP, umożliwią uczestnikom pogłębienie umiejętności i zdobycie praktycznych narzędzi niezbędnych do rozwoju biznesu w branży hotelarskiej. Warsztaty będą podzielone na pięć bloków tematycznych: marketing, revenue management, social media, sprzedaż i przywództwo. Część warsztatów jest już wyprzedana, a na pozostałe zostały ostatnie wolne miejsca.

HMC 2023 to wyjątkowa okazja dla wszystkich profesjonalistów związanym z branżą hotelarską. Nasza konferencja to miejsce, gdzie najnowsze trendy, strategie i narzędzia są przedstawiane przez ekspertów, którzy odnoszą sukcesy w swoich dziedzinach. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału i odkrycia Endless Possibilities, które niesie ze sobą tegoroczna edycja Hotel Marketing Conference  zachęca Arkadiusz Czerwiński.

Rejestracja na Hotel Marketing Conference 2023 jest nadal otwarta i odbywa się przez stronę internetową www.hotel-marketing.pl. Liczba miejsc jest ograniczona. Więcej informacji na temat konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie http://hotel-marketing.pl/.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *