Flash back – ponadczasowa harmonia
Po ostatnim felietonie „Między kroplami” Naczelny przypomniał mi delikatnie, iż mam zaszczyt pisania dla „Hotelarza”, a nie jakiegoś „National Geographic” (gdzie ostatnio zwolniono wszystkich redaktorów) lub innego „Fiu, Fiu Review”. Fakt! Jeśli nawet tego nie powiedział, to na koniec gorącego lata wróćmy na chwilę na nasze własne hotelowe śmieci.
Jako młody superambitny kierownik działu hotelowego otwierałem na początku lat 80. Mrongovię (późniejszy Mercure Mrągowo) i przyjąłem za aksjomat, że ta inwestycja za 25 mln zielonych jest wykładnią współczesnego standardu, a później będzie tylko lepiej. Błędy młodości, bo z perspektywy wygląda na to, że niewiele hoteli było tak harmonijnie skomponowanych, w lekkiej skandynawskiej konstrukcji, a do tego przemyślanych operacyjnie. Prowadząc później hotele w kraju, Europie i Azji Południowo-Wschodniej, zmagałem się wciąż z problemami operacyjno-logistycznymi wynikającymi z nonszalanckich założeń architektonicznych.
Niegdyś powstawała garstka hoteli rocznie i planowali je specjaliści pod okiem sieci hotelowych. Novotel stworzył rewolucyjny koncept rodz
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz