Sieci nie ustają w tworzeniu nowych marek

Autor: Piotr Stawiński

Sieć IHG ogłosiła wprowadzenie swojej 19. marki – Garner z segmentu midscale pod konwersje. Sieć Marriott ogłosiła wprowadzenie 32. marki – aparthoteli StudioRes. Nad nową, 20. marką pod roboczą nazwą Project H3, również aparthotelową, pracuje też Hilton, który swój 19. brand – ekonomiczny Spark by Hilton – ogłosił na początku roku, w tym samym czasie kiedy Accor przedstawiał swoją 44. markę – Handwritten Collection. Jesienią ub.r. nowe marki aparthotelowe ogłosiły sieci Wyndham – Echo Suites (24.) i BWH Hotel Group – Home by BWH (21.).

Tworzenie kolejnych marek przez sieci stało się powszechnym zjawiskiem od początku ubiegłej dekady. Z jednej strony wynika to z coraz większej fragmentaryzacji grup docelowych gości oraz ich potrzeb, która sprawia, że sieci starają się dopasować do nich z nowymi produktami. Z drugiej – z chęci zwiększenia przychodów z franczyzy przez dotarcie do nowych inwestorów i właścicieli hoteli z ofertą wejścia do sieci z obiektami, które nie muszą spełniać tak restrykcyjnych warunków jak klasyczne marki, stąd taka popularność w ostatnich latach nowych soft brandów, marek aparthotelowych czy z coraz niższych segmentów.

Garner – pod konwersje poniżej kosztu Holiday Inn Express

Jak opisuje sieć IHG, marka Garner skierowana jest do właścicieli obiektów już działających i oferuje niższy koszt konwersji na pokój niż Holiday Inn Express. Początkowo oferowana będzie na rynku amerykańskim, a pierwsze hotele mają z

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *