Rada nadzorcza spółki Geovita, należącej do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, powierzyła funkcję prezesa dotychczasowemu członkowi zarządu Jackowi Szymanowiczowi. Z hotelarstwem związany jest od ponad 20 lat.
Zaczynał w hotelu Novotel Szczecin, gdzie był kierownikiem recepcji, kierownikiem sprzedaży, a w latach 2008-2010 zastępcą dyrektora generalnego. Następnie został dyrektorem hoteli sieci Focus w Szczecinie, Gdańsku i Bydgoszczy. Do PHH trafił w 2018 r. Początkowo pełnił funkcję zastępcy dyrektora Renaissance Warsaw Airport Hotel, następnie objął stanowisko dyrektora operacyjnego w spółce PHH Hotele, później awansował na stanowisko dyrektora operacyjnego całej Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego. Od czerwca 2023 r. pełnił funkcję członka zarządu spółki Geovita SA. Na stanowisku prezesa Geovity zastąpił Pawła Skotarka, który zajmował je od sierpnia ub.r. – Mamy bardzo poważne plany związane ze spółką Geovita, która ma ogromny potencjał. Celem jest poprawa rentowności, zmiana standardów i tworzenie nowych atrakcyjnych miejsc na mapie Polski do wypoczynku dla naszych gości. Dzięki naszemu doświadczeniu i wizji Geovita stanie się prawdziwą perełką oferującą obiekty w najpiękniejszych rejonach Polski. Wierzę, że Jacek jest kluczem do tego sukcesu – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes PHH. Geovita to sieć powstała w 2004 r., skupiająca wówczas bazę noclegową przedsiębiorstwa Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. W 2022 r. została włączona w struktury PHH. Na bazę wypoczynkową Geovity składa się 10 obiektów zlokalizowanych nad morzem (Dąbki, Dźwirzyno, Mrzeżyno), w górach (Lądek-Zdrój, Wisła, Krynica-Zdrój, Złockie k. Muszyny, Zakopane, Czarna k. Ustrzyk Dolnych) oraz jeden ośrodek nad jeziorem (Jadwisin nad Zalewem Zegrzyńskim k. Warszawy). Obok standardowych usług hotelowych prowadzi w siedmiu obiektach zabiegi zdrowotne i rehabilitacyjne. – Obiekty Geovity położone są w najpiękniejszych rejonach Polski, od malowniczych terenów Bieszczad, przez góry i jeziora, aż po urocze nadmorskie kurorty. Nasze plany zakładają dostosowanie standardów do obecnych oczekiwań zarówno segmentu leisure, jak i MICE. Zmiany będziemy realizować etapami zgodnie z założeniami naszego biznesplanu – mówi Jacek Szymanowicz, prezes spółki Geovita.
Dodaj komentarz